Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Orion Shorty plus

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Orion Shorty plus

Heb van de week deze Barlow binnengehad:

Orion Shorty plus 2x.

Zodra het weer het toelaat zal ik posten hoe het testen is verlopen.
    "I canna' change the laws of physics captain!"

Huh die heb ik ook Ik ben er zelf tevreden mee !

Commentaar

mooi zo! Das in elk geval al 1 positieve reactie :P K hoop dat het snel weer helder is hierzo

Commentaar

Misschien vanavond. Heb je bij aquarius/telescoop.nl gekocht?
        30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Origineel geplaatst door Norbert
          Misschien vanavond. Heb je bij aquarius/telescoop.nl gekocht?
          Ik wel ja

Commentaar

't Is leuk bestellen, maar leveren ho maar. Het duurde een eeuwigheid de laatste keer. Wel jammer. 't Is niet duur en vind het een fijne site om doorheen te bladeren.
            30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Voor vanavond ziet het er idd veelbelovend uit, ware het niet dat ik niet thuis ben... :banghead: Misschien als ik vroeg genoeg terug ben dat ik nog even een blik waag.
              Ik heb hem bij de koepel besteld, maar er stond een groot aquarius logo op de doos dus zal hij daar vandaan komen. Duurde vrij lang ja (ongeveer 2 weken) maar er zaten natuurlijk wat feestdagen tussen.

Commentaar

ah de shorty plus heb ik ook en ben daar ook tevreden over

Commentaar

Kijk es aan. Das nummero twee! :bier:

Commentaar

Ik heb deze ook, niet op aan te merken.

Commentaar

Origineel geplaatst door Unstablewarpfield
                      Voor vanavond ziet het er idd veelbelovend uit, ware het niet dat ik niet thuis ben... :banghead: Misschien als ik vroeg genoeg terug ben dat ik nog even een blik waag.
                      Ik heb hem bij de koepel besteld, maar er stond een groot aquarius logo op de doos dus zal hij daar vandaan komen. Duurde vrij lang ja (ongeveer 2 weken) maar er zaten natuurlijk wat feestdagen tussen.
                      Ik heb ook een keer wat besteld bij De Koepel, toen kwam het uiteindelijk bij Ganymedes vandaan. Ze zullen wel als tussenpersoon werken dan.
                      Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

Werken...
                      X