Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Beginnersproblemen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Beginnersproblemen

Hey mensen,
    Hier een interressant en errug leuk verhaal (met foto's) over het begin van de hobby. Het is nogal lang, maar zeer de moeite waard om eens helemaal door te lezen (als het weer eens bewolkt is). Het is ontzettend leuk geschreven, maar ondertussen wordt wel duidelijk waar je allemaal tegenaan kunt lopen als je je inlaat met deze hobby, van de keuze van de telescoop tot de praktijk.

Voor de duidelijkheid: dit verhaal is niet van/over mij.

http://tinyurl.com/2gjyqd

Veel leesplezier.
    STF mirage 7 deluxe: 180/1800 op LXD75 - Scopos triplet 90/600 op New Polaris - Stellarvue F60 - bresser 8,6x40

Ooooohh, help: wat heb ik verkeerd gedaan in het vorige bericht??
    Je kunt niet op de link klikken..
    STF mirage 7 deluxe: 180/1800 op LXD75 - Scopos triplet 90/600 op New Polaris - Stellarvue F60 - bresser 8,6x40

Commentaar

Er zitten wat vreemde karakters in je URL. Ik heb m even door de molen heengehaald.
      Leuke site! Update! Zie ik daar ene Heckflosse staan?? Tof!
      30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Thanx Nop!

Eh, wat voor "molen" gebruik je dan? Kan ik dit ook?

Commentaar

arendsoog, je hebt er een leuke site van gemaakt
          ook met de nodige humor geschreven.
          127mm 950mm apochromaat met moonlite servo focusser, Orion ED80, camera Canon EOS 350D (gemod met filter en peltier koeling)op EQ6PRO

Commentaar

Ho even, dat is niet mijn site, en die vent ben ik ook niet hoor!

Commentaar

ohhh, sorry,
              dacht even dat jij dit had gemaakt.
              127mm 950mm apochromaat met moonlite servo focusser, Orion ED80, camera Canon EOS 350D (gemod met filter en peltier koeling)op EQ6PRO

Commentaar

Nee joh,
                Zo ver ben ik nog niet, en ik heb ook niet zoveel haar !!
                Een kennis van mij vertelde over deze vent en ik wou jullie dit niet onthouden. (Hij heeft overigens allemaal van die verhalen over uiteenlopende onderwerpen).

Commentaar

Haha, geinige verhalen staan er op die site zeg

Hildo
                  "Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. " - Philip K. Dick.

Commentaar

Die gozer lijkt met die baard wel 50 jaar maar volgens mij zit het dichter in de buurt van de 30.

Commentaar

Werken...
                    X