Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Nieuwe Telescoop, spot prijs, te mooi om waar te zijn?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Nieuwe Telescoop, spot prijs, te mooi om waar te zijn?

Hallo, zoals jullie misschien al eerder hebben gelezen ik ben zo zachtjes aan op zoek naar een andere telescoop. Ik ben een beginner en verwacht dus niet het beste van het beste maar ik wil iets wat beter is dan mijn Aldi telescoop:

Aldi-Scoop

En ik kwam terecht op markt plaats en vind daar een bedrijf dat dingen erg goedkoop verkoopt door dat zij dingen in grote getalen inkopen zonder tussenbedrijven en weet ik hoe dat allemaal zit, ze verkopen het in ieder geval goedkoper.

Nu viel mijn oog op een telescoop die zij verkopen:
    Marquant Telescoop, Galileo

Alles van deze is beter in opzichte van mijn prachtige Aldi-scoop, en natuurlijk valt de betere montering op. Wat voor mij van groot belang is omdat de montering van de Aldi-scoop niet eens redelijk te noemen valt. Maar dan het volgende, is deze telescoop wat het lijkt. Ik ben een beginner en ik koop niet graag het verkeerde spul. (Op de Aldi-scoop na dan, maar die was zo goedkoop...)

Anyway, dit lijkt mij een mooie telescoop en waar vind je nou telescopen die meer als 50% goedkoper is dan bij de concurrent. Maar dat, natuurlijk, is wat zij beweren.

Graag hoor ik jullie mening.

Marquant = troep rotzooi, vullis, waardeloze prul. Niet aan beginnen!
    Als je goed kijkt op het plaatje zie je dat de kijker naar de vloer gericht staat ipv naar boven. Outletplanet heeft zo te zien TOTAAL geen kennis van telescopen, de foto en de belachelijke begeleidende tekst zegt genoeg over hoe professioneel dat ding echt is.

"Max. Magnification : 825 X."
    Inderdaad: te mooi om waar te zijn.