Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

LXD-75 Lenzentelescoop 5 Inch

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Heb deze een aantal dagen geleden besteld,als het goed is heb ik em dit weekend in huis.
    Iemand hier die deze telescoop ook heeft en wat kwijt wilt hierover? goede of (hopelijk niet) minder goede ervaringen?
    Gewoon nieuwsgierig wat anderen ervan vinden...heb het beetje uitgezocht en het lijkt mij een prima lenzenkijker om mee verder te gaan na mijn eerste telescoop,een 11cm newton.
    Meade LXD75 5" Refractor
    Bresser 'Pluto' newton 114mm
    Bresser 10x50 bino

Hoi Nappie,

Vreemd dat er nog niemand op je bericht heeft gereageerd, want er zijn genoeg forumleden die ook een telescoop uit de LXD-75 serie hebben!

Ik heb zelf geen ervaring met die serie specifiek maar wel met Meade telescopen in het algemeen. Dus mocht je vragen hebben over de besturing, instellingen, enz. dan roep maar.
    In ieder geval gefeliciteerd met je aankoop!

Groeten,

Victor
    "SQM is nothing, transparency is everything."

Commentaar

Je kan ook rond snuffelen op http://www.weasner.com/lxd, mocht je dit nog niet gedaan hebben
      --
      Meade ETX70
      Bresser 10x50

Commentaar

tnx voor de reply's zal gelijk ff gaan kijken op die site
        Meade LXD75 5" Refractor
        Bresser 10x50 bino

Commentaar

Heb de kijker vanmiddag opgehaald.
          Had een grote kijker verwacht maar dit is wel erg groot
          Alles in elkaar gezet..jammer genoeg geen batterijen erbij,winkels dicht...dus geen autostar en volgmoter vanavond.

Beter om iets van een accu ofzo te hebben ipv batterijen?

kijker ziet er verder prachtig uit,moest gauw gezicht weg halen toen ik de lens controleerde anders zat er klodder kwijl op hehe.
          nu maar wachten tot het donker word,ben benieuwd
          Meade LXD75 5" Refractor
          Bresser 10x50 bino

Commentaar

Bij een beetje benzinepomp hebben ze ook battarijen!!