Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Meekijken tijdens een imaging session

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Meekijken tijdens een imaging session

Beste leden,

Ik heb mij al een aantal maanden verdiept in astrofotografie.
    Graag zou ik een keer met iemand mee willen kijken in regio Utrecht.
    Lijkt me een stuk gezelliger en dan leer ik nog tips/tricks

Stuur mij maar een privé bericht als je geďnteresseerd bent.
    Zelf heb ik:

Skywatcher EQ5 GO-TO
    Canon 700D unmodded
    Skywatcher 130-pds & Skywatcher 150P

ik zit helemaal in nijmegen en weet nog lang niet genoeg om iemand hierbij te helpen. Maar... als ik me niet vergis is er een sterrenwacht in Utrecht en zou je daar toch wel mensen moeten kunnen vinden.

Commentaar

Sterren kijken in de stad is dit niet wat voor jou?
      Explore Scientific UL 12" dobson, Meade Lightbridge 8" dobson, Skywatcher Heritage Flextube 13cm, Skywatcher 80mm ED, Lunt LS50THa/B400P zonnekijker

Commentaar

markleeman heb berichtje gestuurd dat hij/zij van harte welkom is en dat het altijd leuke is nieuwe enthousiastelingen uit de regio te leren kennen ;-)
        maar met de volle maan zal het wel eventjes duren, denk ik. Wat dat betreft was zo’n waarneemweekend ook leuk geweest...
        Sterren kijken in de stad | Skywatcher 150p | Bosma 150/1800 Rumak | Bresser AR102s Refractor | Chinese 90/500 | Celestron 15x70

Commentaar

De Sterrenwacht op Sonnenburg in Utrecht is meer van de publieksvoorlichting dan van het zelf kijken, heb ik begrepen.
          What where the skies like when you were young?

Commentaar

Je bent vanavond welkom, ik woon in Waddinxveen....
            Te veel projecten en te weinig tijd. 8" spiegel, stappenmotor focus en koeling voor camera.

Commentaar

Origineel geplaatst door Sterren kijken in de stad Bekijk bericht
              markleeman heb berichtje gestuurd dat hij/zij van harte welkom is en dat het altijd leuke is nieuwe enthousiastelingen uit de regio te leren kennen ;-)
              maar met de volle maan zal het wel eventjes duren, denk ik. Wat dat betreft was zo’n waarneemweekend ook leuk geweest...
              Je bericht is beantwoord

Origineel geplaatst door svdwal Bekijk bericht
              De Sterrenwacht op Sonnenburg in Utrecht is meer van de publieksvoorlichting dan van het zelf kijken, heb ik begrepen.
              Ik ben er een paar keer geweest en het gaat meer om voorlichting dan het zelf kijken inderdaad.

Origineel geplaatst door MichelB Bekijk bericht
              Je bent vanavond welkom, ik woon in Waddinxveen....
              Helaas heb ik geen auto, dus dat wordt moeilijk voor mij.

Commentaar

Werken...
              X