Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

autostich werkt niet goed

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

autostich werkt niet goed

ik heb gisteren zo'n 30 opnamen van de maan gemaakt, maar met een selectie van verschillende foto's krijg ik het niet voor elkaar.
    of de maan wordt aan de onderkant uitgerekt of hij wordt plat
    en een deel lukt wel maar daar kan ik dan weer geen ander deel aan koppelen.
    wat doe ik fout, ben inmiddels zo'n 4 uur ermee bezig geweest.
    127mm 950mm apochromaat met moonlite servo focusser, Orion ED80, camera Canon EOS 350D (gemod met filter en peltier koeling)op EQ6PRO

Dan zal Autostich wat betreft de maan er een ander idee op na houden dan wij

Maar als je het formaat wijzigd in een iets 'vierkanter' formaat? (edit/optons)

En anders eens met een ander programma proberen, Hier staat ook zo'n soort programma.
    M.v.gr. Frans

Commentaar

Ik heb dit zelf ook wel is gehad, meestal lag het aan te weinig overlap van de verschillende afbeeldingen. Als je ze los bekijkt, kan je ze dan aan elkaar knopen in gedachte?
      =WMN Clan Member=

“We didn’t lie about ‘certain’ things.. We lied about everything!”

Commentaar

@arleston met 30 verschillende opnamen is dat geen probleem, ze zijn ook allemaal achter elkaar gemaakt.

@mzl, ik zal dat programma eens proberen.
        je had het over een ir/uv blokker, is deze standaard bij de spc900, of zet je die er extra voor.
        127mm 950mm apochromaat met moonlite servo focusser, Orion ED80, camera Canon EOS 350D (gemod met filter en peltier koeling)op EQ6PRO

Commentaar

30 opnames, heh, dat had ik even over het hoofd gezien en met een selectie lukt het ook niet. De verschillende avi's op dezelfde manier bewerkt?
          =WMN Clan Member=

“We didn’t lie about ‘certain’ things.. We lied about everything!”

Commentaar

ik heb er wel een paar, en eentje is een ei geworden

Commentaar

Werken...
            X