Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

meade dsi

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

meade dsi

Hallo allemaal

Ik heb vandaag mijn meade dsi binnen gekregen en kan natuurlijk niet wachten hem te proberen.
    Wie heeft er ook ervaring met de meade dsi en kan mij wat beginners tips geven. Alles is welkom.

Grtn Patrick

hey patrick ik heb er zelf geen maar heb er meerdere op namens mee mogen maken maar er zijn maar 8 prorgamma's die je kan gebruiken dus zeg maar welk programma jij heb :hmmmmm:

Commentaar

ik heb het programma wat er door meade is bijgeleverd

Commentaar

En? Heb je je Meade DSI al kunnen gebruiken?

Commentaar

Hoi

Ja ik heb afgelopen woensdag de dsi gebruikt en hier het eerste resultaat.
          M42 niet te moeilijk beginnen natuurlijk moet alles nog zien te begrijpen.

Grtn Patrick

Commentaar

Lang niet slecht Patrick

Commentaar

Zeker niet slecht! :applaus:

Commentaar

Hallo allemaal

Jawel het is weer helder vanavond en ik ben er klaar voor de scope staat al af te koelen en ik ben er klaar voor.
                Ik hoop vanavond de bubble nevelop de foto te zetten. Mischien een beetje hoog gegrepen maar goed ik ga er voor.

Commentaar

keep us up to date
                  [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

Ik hoop dat het lukt Ik ga vanvond weer voor de orion nevel.

Commentaar

Origineel geplaatst door Sjors
                      Ik hoop dat het lukt Ik ga vanvond weer voor de orion nevel.
                      Ehh nou nee het is verre van gelukt en meade maar roepen beautiful images your first night out yeah right.
                      Maar goed ik heb wel m82 m42 en de crabnevel gedaan resultaten volgen spoedig.

Commentaar

Ok gisteren weer een poging gedaan op de krab nevel en ik ben al wat vrolijker met het resultaat.

Laat maar horen mensen please be gentle

Grtn Patrick

Commentaar

Nou, das niet slecht. De krabnevel is echt eentje uit de categorie 'wazige vlek'!!!
                          30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Origineel geplaatst door norbert
                            Nou, das niet slecht. De krabnevel is echt eentje uit de categorie 'wazige vlek'!!!
                            als je dat zo ziet zou je bijna denken dat er gewoon een vuiltje op je lens zit :S
                            [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

M82 dan ook nog maar even

Ik heb zojuist ook mijn opnamenvan M82 nogeven door photoshop gehaald en hier het resultaat.

Grtn Patrick

Commentaar

Werken...
                              X