Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

webcam logitech pro 9000

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

webcam logitech pro 9000

Op dit moment is volgens mij de Logitech pro 9000 de webcam met de hoogste videoresolutie. (inde winkel € 100 op Internet €75)
    Dus volgens mij prima geschikt voor astronomische doeleinden. Echter ik heb gezien dat, i.t.t. mij oude (vertrouwde) Philips to pro (II) er geen schroefdraad aanwezig is voor de adapter.
    Heeft iemand een idee hoe je dit zou kunnen oplossen?
    WO FLT 132 mm apo refractor (hoofdkijker) / EQ6pro go-to
    SBIG ST8300C en een Canon 500d eos niet gemodificeerd

Gewoon je ToUcam blijven gebruiken. T' is maar de vraag of die webcam van Logitech ook werkt bij de lage lichtsterkte van 1 lux (een kaarsje) van de ToUcam.

Commentaar

Onlangs ben ik overgestapt op een laptop met Windows Vista. Voor ToUcam zijn er geen passende vista drivers. Navraag leert dat ze ook niet ontwikkeld worden.
      WO FLT 132 mm apo refractor (hoofdkijker) / EQ6pro go-to
      SBIG ST8300C en een Canon 500d eos niet gemodificeerd

Commentaar

Tja Philps denkt blijkbaar niet aan ons amateurastronomen ...

Commentaar

Origineel geplaatst door ruijr
          Onlangs ben ik overgestapt op een laptop met Windows Vista. Voor ToUcam zijn er geen passende vista drivers. Navraag leert dat ze ook niet ontwikkeld worden.
          Misschien heb je hier iets aan? http://www.astroforum.nl/viewtopic.php?t=8268

Commentaar

Eventueel kun je op je laptop een Virtual XP Machine installeren met het Freeware
            programma VirtualBox.
            Dan heb je ook niks te maken met Dualboot oid.
            Je hoeft dan ook niets te vrezen ivm je licentie van Vista of de ondersteuning
            van je nieuwe laptop.

Commentaar

Werken...
            X