Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

k3ccdtools

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

k3ccdtools

quote:K3ccd 1 is gratis eens per 2 maanden komt er een nieuwe key. misschien werkt die ook met de spc

Nightsky ,
    hoe bedoel je is gratis ?
    ik heb hem gedownload en mocht hem een maandje proef gebruiken daarna geeft hij aan dat de trial period is verlopen en ik een registratie code moet kopen . Of heb jij hem via een andere weg gekregen ?
    groet Ronn
    "We are all stardust " LXD 75 op NEQ6PRO AT 66 ed op astrotech montering
    Lightbridge 12" ,Canon 1000d mod, Bresser 10x 50 bino , SPC900NC

Gebruik je de 1 versie ?

http://www.pk3.org/Astro/
    Kijk anders even bij software/downloads, onder aan de pagina .. daar staat de gratis versie.wel moet je elke 2 maanden de key vernieuwen. Wil dat niet lukken heb ik nog wel een versie die het doet.. maar of die werkt met de nieuwere toucams? wel op de 1 en 2

Commentaar

Hoi Nightsky ,
      ik ben er al achter gekomen dat ik de verkeerde versie had , ben nu wel in staat om het programma langer te laten draaien en daarna de nieuwe key op te halen. B.T.W weet jij ergens een handleiding. werkt dit programma niet zo dat je een preview krijgt zodra je het programma gaat gebruiken en de webcam aangesloten is ?
      "We are all stardust " LXD 75 op NEQ6PRO AT 66 ed op astrotech montering
      Lightbridge 12" ,Canon 1000d mod, Bresser 10x 50 bino , SPC900NC

Commentaar

...maar of die werkt met de nieuwere toucams? wel op de 1 en 2
        Hallo Nightsky,

Het werkt perfect met 2x de spc9000, 1 gewone om te guiden en de gemodde voor de opnames.
        Ik had eerst versie 4 maar na een nieuwe pc installatie moet je elke keer een nieuwe key gaan regelen.(veel gedoe met mailen)
        Ben ook maar weer overgestapt naar de gratis versie 1.
        Iets minder opties maar het werkt perfect.

Gr. Dirk
        stellarvue 80 ED
        skywatcher 100ED
        8" Dobje
        2x Philips spc900NC
        dsi proII

Commentaar

Werken...
        X