Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

K3ccd tools vraagje.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

K3ccd tools vraagje.

Na het succesvol modificeren (long exposure) van mijn webcam loop ik nu tegen het volgend probleem....

De webcam werkt volgens mij naar behoren, als je de 'preview' functie gebruikt bij de Long Exposure optie, dan zie je het verschil tussen een korte of lange sluitertijd...ook als je een enkele foto neemt dan zie je een fractie het resultaat waarna je weer het live beeld krijgt, dus ik neem aan dat de webcam gewoon goed werkt...

Maar het probleem is dat ik nergens die foto's meer kan terug vinden op de PC?....ik heb wel ergens bij 'settings/captue video' de doelmap gekozen,maar daar zet hij volgens mij alleen maar de video's in en geen foto's....

Iemand 'n idee of ik ergens een instelling ben vergeten...

B.v.d. Frans
    M.v.gr. Frans

Nou...zelf maar wat uitgeprobeerd

Schijnt dat je tijdens de preview op opname moet drukken waarna er een avi gemaakt word...

Dacht zelf eigenlijk dat je 'n losse foto zou krijgen met de resolutie die je webcam aankan....schijnbaar niet en kun je alleen maar in 640X480 foto's (avi's) schieten.
    M.v.gr. Frans

Commentaar

Je kan eens het programma van steve chambers proberen, Desire heet het. Daarmee krijg ik het wel voor elkaar om long exposure opnames te maken (na wat geprut met de instellingen in dat programma).

Uit dat programma rollen inderdaad gewoon bmp bestandjes, dus geen filmpje oid.

Met k3ccdtools was het me niet gelukt...

Waar ik ook nog tegenaan loop is dat long exposures enkel goed gaan als ik de webcam op 5fps zet, ik weet niet helemaal waar dat door komt...
      Evil will always triumph because good is dumb

Commentaar

Werken...
      X