Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

hoe krijg ik een filmpje op internet.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

hoe krijg ik een filmpje op internet.

Beste mensen,

Ik ben een beetje aan het exprimenteren met het maken van een soort diashow in de vorm van een filmpje.

Deze filmpjes zijn nogal grote bestanden.

Wie kan mij vertelen hoe ik dit op internet (lees forum) kan zetten ?

alvast bedankt.

gr Arend
    Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Groetjes Arend

Het is denk ik het makkelijkst om ergens in een mapje op je eigen site het filmpje te plaatsen en daar dan op dit forum naar te linken.

Groeten,

Victor
    "SQM is nothing, transparency is everything."

Commentaar

Hoi clearskies,

Hmm, goed idee, nu nog even uitdenken hoe ik dat op mijn website krijg.
      Ben niet bepaald een HTML dude.

gr Arend
      Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Groetjes Arend

Commentaar

Ik heb het ook wel eens gedaan, om foto's van m'n mirror lock te plaatsen die ze op een Yahoo-forum ( ) wilden zien. Ik werk met Frontpage, mocht je dat ook doen dan is het zo gepiept. Kwestie van eem mapje maken in de hoofdmap van je website met daarin het filmpje. Vervolgens een nieuwe pagina maken waarin je naar dat filmpje in dat mapje linkt. Die nieuwe webpagina link je niet vanaf je homepage of een andere pagina, zodat die alleen toegankelijk is door het webadres in te typen. Dan hier op Astroforum linken naar die ene webpagina en klaar.
        Of het met andere programma's net zo werkt weet ik niet, maar het blijven volgens mij wel gewoon mapjes met bestanden erin, dus veel anders kan het niet zijn.

Succes en groeten,

Victor

Commentaar

En als je een acount aanmaakt bij b.v Youtube, dan kun je filmpjes uploaden die een lengte van max 10 min en max 100mb...en je kunt ze zelf eventueel weer verwijderen.
          M.v.gr. Frans

Commentaar

Origineel geplaatst door Clearskies
            Ik heb het ook wel eens gedaan, om foto's van m'n mirror lock te plaatsen die ze op een Yahoo-forum ( ) wilden zien. Ik werk met Frontpage, mocht je dat ook doen dan is het zo gepiept. Kwestie van eem mapje maken in de hoofdmap van je website met daarin het filmpje. Vervolgens een nieuwe pagina maken waarin je naar dat filmpje in dat mapje linkt. Die nieuwe webpagina link je niet vanaf je homepage of een andere pagina, zodat die alleen toegankelijk is door het webadres in te typen. Dan hier op Astroforum linken naar die ene webpagina en klaar.
            Of het met andere programma's net zo werkt weet ik niet, maar het blijven volgens mij wel gewoon mapjes met bestanden erin, dus veel anders kan het niet zijn.

Succes en groeten,

Victor
            Ik werk ook met frontpage.
            Ga het eens proberen.
            maar waarom kan ik niet gewoon een nieuwe pagina maken met het filmpje ? en deze linken vanaf mijn index ?

gr arend

Commentaar

Origineel geplaatst door Clearskies
              Klopt, is in elk programma gewoon hetzelfde tenzij je een soort CMS gebruikt. Dan gaat het wel volgens hetzelfde principe, maar word het deels voor je gedaan.
              "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
              - Roel & Steem, 2019

Commentaar

Origineel geplaatst door Arend van der Salm
                Ik werk ook met frontpage.
                Ga het eens proberen.
                maar waarom kan ik niet gewoon een nieuwe pagina maken met het filmpje ? en deze linken vanaf mijn index ?

gr arend
                Kan ook! Je kan op iedere pagina op je website een link plaatsen naar een andere pagina+inhoud, kwestie van hyperlinken! Ik plaats alleen wel bestanden, zoals een filmpje in aparte mapjes om het overzichtelijk te houden.

Commentaar

Hallo,

Het is gelukt !

kijk maar eens op http://www.inhetdonker.nl

gr Arend

Commentaar

Werken...
                  X