Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

ccd vraagje alccd 5 II

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

ccd vraagje alccd 5 II

Hallo,

2 weken geleden een allccd 5-II gekocht. Als software zit er ezplanetary bij nu mijn vraag wanneer ik alles monteer tijdens de dag (dus volle licht) werkt het en krijg ik beeld op mijn laptop maar als het donker is totaal niets ook niet als ik hem op de straatverlichting richt.Wat doe ik verkeerd?

mvg Paul
    Last bewerkt door patrickduis; 20-10-12, 06:50. Reden: topictitel verduidelijkt

Te korte sluitertijd?
    "Vette hap" zei de boer, en hij tankte diesel www.etoiles.nl
    Royal-Enfield Bullet - 462 cc Hatz Diesel

Commentaar

Hallo,Eric

Welke sluitertijd stel je dan voor?

mvg Paul

Commentaar

>1 seconde, kan je de gain ook instellen?

Ralph
        Skywatcher Star Adventurer - WO Star 71 - Canon 6D - http://www.flickr.com/photos/67152293@N02/

Commentaar

Ik werk met de Lodestar op 0,5 seconde. De Lodestar is immers hypergevoelig - maar soms ook op 2 seconden. Ik zou zeggen: 2..5 seconden.
          "Vette hap" zei de boer, en hij tankte diesel www.etoiles.nl
          Royal-Enfield Bullet - 462 cc Hatz Diesel

Commentaar

Hallo,
            Ja gain kan ook ingesteld worden gaan vanavond is proberen met sluitertijden en we zien wel ik houd jullie op de hoogte.

mvg paul

Commentaar

Hallo,

Heb vandaag ook contact opgenomen met TS en wisten het ook niet zo goed ze gingen contact opnemen met hun techniche dienst en me terug contacteren dus we wachten af.

mvg paul

Commentaar

Ik had vandaag ook contact met TS en heb toen ook een mail ontvangen waarvan ik dacht wat moet ik hiermee.
                Nu ik dit zo lees denk ik dat het voor jou was :lol:
                GSO 8" F5 HEQ5 GoTo - Philips ToUcam SPC900NC, Canon EOS 400D, ALccd5.2

Commentaar

Hans,

bedankt voor het doorsturen van deze mail.Ga maandag nog eens contact opnemen met TS houd jullie verder op de hoogte

mvg Paul

Commentaar

excuus voor het opwekken van dit draadje, maar wat was de oplossing ?
                    EQ6, C8, 100mm/F5, russenton, en wat verrekijkers

Commentaar

Sorry voor het late antwoordt was het vergeten.Was blijkbaar toch iets mis met de ccd camera en heb een nieuwe gekregen van TS.

mvg Paul

Commentaar

Werken...
                      X