Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

[Poll] EOS 20D, 350D of 400D

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

[Poll] EOS 20D, 350D of 400D

Hier is dan opnieuw dankzij Paul :P:P

Oke was ik weer met mijn lastige polletjes

Eigenlijk hetzelfde verhaal nu, maar dan met een EOS20D erbij.
    Ik heb de mogelijkheid gekregen om die 2dehands over te kopen van een bekende voor de prijs van een nieuwe EOS400D body. Hij is van eind 2004. En ziet er verder prima uit.
    0
    EOS 400D
    0%
    0
    EOS 350D
    0%
    0
    EOS 20D
    0%
    0
    Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

meteen 100%
    - Newton SkyWatcher 200/1000 f/5 Refl.
    - Celestron CG5
    - Bresser 70/700
    - Canon EOS 400D

Commentaar

Hmm weinig stemmen voor de 20D, vraag me af waarom??
      Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

Origineel geplaatst door Ossi
        Hmm weinig stemmen voor de 20D, vraag me af waarom??
        Dat komt door de normale prijs denk ik , rond de 1200 Euries.
        EQ6/Orion Photonewton 8" F4/Orion ed80/WO 66 Petzval/C8/ETX70
        Canon Eos 350d mod/DSI II Color/Atik 16hr/Atik 383L/AlCcd5

Commentaar

Ik denk dat ik al weet waarom
          Ben even wezen kijken op de Canon site.
          Daar kun je producten met elkaar vergelijke.

Daar kwam ik er achter dat er tussen de 400D en 20D amper verschil in zit, niet zoveel verschil in ieder geval om voor hetzelfde geld een nieuwe 400D te kopen.

Mijn voorkeur gaat ondertussen toch uit naar de 400D, hoewel de 350D toch goedkoper is en langer met zijn accu's doet, vind ik het voordeel van een groter schermpje erg hoog.

Commentaar

EOS 400D, net een aantal weken in mijn bezit. Maar als ik het geld had zou ik toch voor de 20D gaan.. 400D is gewoon meer een consumentencamera..
            "Have you ever tried to imagine how huge the universe is? I've tried it many times.."

Commentaar

Origineel geplaatst door dh-breuer
              EOS 400D, net een aantal weken in mijn bezit. Maar als ik het geld had zou ik toch voor de 20D gaan.. 400D is gewoon meer een consumentencamera..
              Vertel!!

Want ik heb amper verschillen kunnen vinden in de specs, dus of de EOS20D is overrated (wat ik betwijfel btw) of de EOS400 is een volwassen camera geworden (wat ik niet uitsluit).

Commentaar

Werken...
              X