Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

RegiStax

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

RegiStax

Beste mensen,
    Misschien weten jullie het al maar op 29 oktober a.s. komt er een nieuwe versie van RegiStax uit.
    Zie de website, met vele verbeteringen en nieuwe mogelijkheden.
    Nog betere foto's!
    Joris
    http://registax.astronomy.net/index.html
    Ik rijd nooit sneller dan dat mijn beschermengel kan vliegen!

Hallo,

Wouw, dat wist ik nog niet. Dat worden betere foto's.

Thanx for the tip.

gr AREND
    Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Groetjes Arend

Commentaar

Leuk al die oude opnames weer ff bewerken

Commentaar

Hij wordt uitgebracht in Middelburg, bij Volkssterrenwacht Philippus Lansbergen. Daar ben ik natuurlijk bij! Het schijnt dat ze ook proberen een live video stream bij de publicatie te krijgen.

Commentaar

Hoevel kost de geregistreerde versie van registax eigenlijk?
          150mm F5 Newton op MON-2 Synscan
          Hyperion Zoom met Hyperion 2.25x Barlow, thats it!

Commentaar

Origineel geplaatst door Patrick
            Hoevel kost de geregistreerde versie van registax eigenlijk?
            Ik hoop weer gratis !

Commentaar

Om planeetbeelden te stacken een geweldig programma.

Om deepsky dslr beelden te calibreren en stacken, volkomen ongeschikt en bovendien tergend langzaam.

/Raimond.
              i love astronomie

Commentaar

Versie 4 is uit zag ik net op de website van Registax!

Commentaar

Uitgebracht bij Volkssterrenwacht Philippus Lansbergen in Middelburg, ja. Ik was erbij uiteraard! Kan ook niet anders als je actief medewerker bent daar.

http://tinyurl.com/tfznb

Commentaar

Net gedownload de nieuwe versie.

Op het eerste gezicht weer een groot aantal aanpassing, het zal weer wennen zijn om te gebruiken.
                    Eerst weer even wat oude AVI's van de plank halen om te experimenteren.
                    Takahashi TSA102 // Lunt 60 Tha B600 // Skywatcher AZ4 // Skywatcher EQ8 // Celestron AVX

Commentaar

Het kan aan mij liggen, maar bij sommige applicaties geeft hij bij mij aan dat het een illegale versie zou zijn.Dan reageert hij ineens nergens meer op. Ik ben een pure beginner en ben aan het spelen met mijn eerste AVI's van de maan. Doe ik iets fout ? Ligt het aan mijn computer of mankeert er nog iets aan de software?

Ik heb hem in goed vertrouwen gedownload maar kreeg wel de waarschuwing dat er een digitale handtekening ontbrak. Eerlijk gezegd weet ik niet hoe belangrijk die is. Wie weet hoe dit zit?

Commentaar

Misschien kan je een mailtje sturen naar Cor ?

Commentaar

Mmm...tja, ikwilde niet gelijk de eerste de beste dag dat ik ergens mee klungel al aan de bel trekken, voor iets dat waarschijnlijk aan mij ligt.

Maar ik hoopte gewoon dat meer ervaren gebruikers zouden weten waar het probleem ligt. Ik neem aan dat in principe het hele programma in orde moet zijn, anders was er vast al iets over vermeld hier.

Eerlijk gezegd vermoed ik dat onze computer gewoon te zwaar beveiligd is, maar mijn man heeft hem nodig voor zijn bedrijf en owee als ik ergens aan zou klooien en het gaat mis...

Commentaar

Dan zou ik lekker een andere pc aanschaffen
                            Digitale handtekening heeft alles met downloaden te maken, niet met het programma zelf!
                            Ik zou Cor niet 123 mailen.
                            30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Dank je, Nop. Ja een andere computer zit in de planning. Zou het dat echt zijn? 't Is geen oud barrel ofzo.
                              Waarom heeft een digitale handtekening alles met downloaden te maken?
                              Gaat er dan iets niet goed tijdens dat downloaden?

Afijn, volgende maand is m'n zoon jarig en aangezien zijn computer enige tijd geleden is overleden wordt het tijd om die van ons naar hem toe te schuiven en zelf een nieuwe te kopen. Kan bijna niet wachten... De nieuwe versie van Celestia draait hier ook al niet goed op. Misschien is het met Registax hetzelfde.

Commentaar

Werken...
                              X