Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Registax probleempje!

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Registax probleempje!

Ik heb wat zitten spelen met de ToUcam en de Lidlscoop, en zo een kort AVItje opgenomen (iets van 250 frames) van een fiets die een stuk verder in de straat stond (tsja, ik koos een willekeurig object...). Mijn webcam is de PCV840K/20, en ik heb de RAW-mod erop geflasht. De AVI die ik krijg is dus wel 640x480 pixels, maar heeft een rasterachtige aanblik doordat de verschillende individuele pixeltjes verschillende kleurfilters ervoor hebben zitten. Geen probleem, daar hebben we AVIraw voor: dat programmaatje schijnt RAW wat beter te kunnen interpoleren dan de firmware van de webcam dat kan, en zo krijg ik een keurige monochrome AVI. Wanneer ik die in eerste instantie probeer in te laden in Registax, crasht het programma met een access violation. Ik heb online al gelezen dat dat kan komen doordat de AVI een audio-spoor heeft, dus ik heb de AVI ook maar met Virtualdub gestript van de audiotrack. Maar Registax crasht nog steeds wanneer ik de AVI dan in probeer te laden, met weer een access violation!

Weet iemand hoe ik 'm aan de praat kan krijgen?
    The scientific theory I like best is that the rings of Saturn are composed entirely of lost airline luggage. ~ Mark Russell

A MacBook user!

Ik zou je niet kunnen helpen omdat ik geen raw mod gebruik. Ik vind het te veel werk, en de kans dat je de toucam stuk maakt,door die mod.

Commentaar

Werken...
    X