Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Zwo asi unit combi DSLR

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Ja die staat op bulb.
    net die nieuwe update geprobeerd ook dat helpt niet.
    Welke SD kaart gebruik je voor je dslr ?
    Deepsky/Astrophotography/Backyard
    Skywatcher AZ EQ 6, Skywatcher evostar 80 mm ED PRO, Zwo asi 224 mc, canon 500D.Asiair

Commentaar

Volgens mij een Sandisk 16GB oid. Heb je de kwaliteit van de foto’s wel op L en raw staan?
      Skywatcher 200PDS, 130PDS, 72ED-DS, EQ5 Pro Synscan, Omegon Minitrack LX2, Zwo ASI120MM-S, Canon 650d, Zwo AsiAir.

Commentaar

Origineel geplaatst door Raz Bekijk bericht
        Volgens mij een Sandisk 16GB oid. Heb je de kwaliteit van de foto’s wel op L en raw staan?
        Zelf had ik het op RAW staan nu zojuist geprobeerd op RAW + L en ook dat helpt niet.
        Mijn SD kaart is ook van sanddisck maar dan 32 gb 80mb lijkt mij voldoende.
        Bedankt voor je snelle reactie fijne avond nog.
        Skywatcher AZ EQ 6, Skywatcher evostar 80 mm ED PRO, Zwo asi 224 mc, canon 500D.Asiair

Commentaar

Origineel geplaatst door R198800 Bekijk bericht

Zelf had ik het op RAW staan nu zojuist geprobeerd op RAW + L en ook dat helpt niet.
          Mijn SD kaart is ook van sanddisck maar dan 32 gb 80mb lijkt mij voldoende.
          Bedankt voor je snelle reactie fijne avond nog.
          Probleem zojuist gevonde ruisonderduking uit geschakeld en het doet wat het moet doen.
          fijne avond en een rustige nacht met dit weer.

Commentaar

Werken...
          X