Announcement

Collapse
No announcement yet.

ATIK Filterwiel EFW USB type 1.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ATIK Filterwiel EFW USB type 1.

Ik heb nog een oude ATIK USB EFW filterwiel type 1 hier thuis liggen maar ik krijg hem niet geinstalleerd op mijn laptop met Windows 7. Ik heb op de site van ATIK gekeken en daar staan inderdaad de software op die nodig is, zoals voor het filterwiel en de USB drivers, maar ik krijg steeds de foutmelding 80040154. Ik heb op internet gekeken om het probleem op te lossen en er worden oplossingen aangedragen naar ik krijg de bewuste pagina's niet meer open omdat de software door ATIK is verwijderd. Wie kan mij helpen? Het is maar een klein filterwiel maar handig op een Newton kijker dan een zware Starlight Express die bijna 1 kg weegt en de zaak laat door buigen, daar heb ik niets aan. Alvast bedankt voor jullie suggesties en oplossingen.

Jammer, nog geen reactie ontvangen, maar ik heet ook geen Marco Verstraaten, anders hadden er wel 20 reacties gestaan........................

Comment

Als je zoekt op de foutcode zie je dat het een nogal obscure foutcode is, die te maken heeft met het geregistreerd zijn van componenten. Gokje, je probeert een 32 bits driver op een 64 bits systeem te installeren, en dat mislukt.
      What where the skies like when you were young?

Comment

Working...
      X