Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

bad pixel map mysterie

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

bad pixel map mysterie

Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van een zogenaamde bad pixel map om mn lights te kalibreren. De reden? ik weet niet hoe je dit precies moet doen. Daarom deze oproep; wie kan ons stap voor stap ( hoe meer concrete details, hoe beter) uitleggen hoe je te werk moet gaan in maxim en of nebulosity? Alvast dank

heb je de handleiding van Nebulosity al gelezen? Daar staat het heel duidelijk uitgelegd.
    "Hello Spaceboy"

Commentaar

Is geen mysterie, werkt gewoon perfect. Zie de handleiding van Nebulosity.
      200mmF5 Carbon, 150mmF12 Intes MK67, ED80mmF6, Towa 60/700, Coronado 40mmF10 PST, Fujinon 10x50, ZWO ASI174MM cooled, ASH mount, NEQ5, HEQ5pro en L-200 spectrograaf. Radio callsign PA3SKY

Commentaar

Leg het nu gewoon effe uit, dan hoeven wij niet die hele handleiding na te lezen
        William Optics FLT-98 Carbon - Vixen SXD - Meade DSI 3 Pro - Canon 450D - Celestron Edge HD800 - Sony A7S

Commentaar

lambal!
          200mmF5 Carbon, 150mmF12 Intes MK67, ED80mmF6, Towa 60/700, Coronado 40mmF10 PST, Fujinon 10x50, ZWO ASI174MM cooled, ASH mount, NEQ5, HEQ5pro en L-200 spectrograaf. Radio callsign PA3SKY

Commentaar

ok, was zo gefocused op de handleiding van maxim ( die onduidelijk is) dat ik er zelfs niet aan gedacht had om d van stark te doorlopen. verkeerde vraag, sorry

Commentaar

Werken...
            X