Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Maan 5 okt 05:30

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Maan 5 okt 05:30

Mijn eerste foto met een creative webcam pro en LXD-75
    =WMN Clan Member=

“We didn’t lie about ‘certain’ things.. We lied about everything!”

Mooie foto zeg. Het viel me trouwens op vanochtend dat de schaduw van de maan niet mooi rond was, of is dat gezichtsbedrog?
    Bynostar SPN 130-900mm F7, Carl Zeiss Jena Deltrintum 8x30 bj'38, Bresser Corvette 10x50 bino, Bresser Astro 20x80 bino

Commentaar

mmm, dat is mij niet opgevallen. Dit zijn alle plaatjes aan elkaar van vanacht.
      =WMN Clan Member=

Commentaar

autostitched
        =WMN Clan Member=

Commentaar

Origineel geplaatst door kleine_beer
          Mooie foto zeg. Het viel me trouwens op vanochtend dat de schaduw van de maan niet mooi rond was, of is dat gezichtsbedrog?
          Arleston is een stukje vergeten te stitchen.

Toch een mooi mozaik hoor Arleston.

Commentaar

Bedankt

Vreemd genoeg stond dat stukje niet op film
            =WMN Clan Member=

Commentaar

ik kon het vanochtend niet laten om ff met mn verrekijker naar de maan te kijken en toen viel het me op dat die schaduw niet mooi rond was, dus vroeg me af of dat gezichtsbedrog was of niet.
              Bynostar SPN 130-900mm F7, Carl Zeiss Jena Deltrintum 8x30 bj'38, Bresser Corvette 10x50 bino, Bresser Astro 20x80 bino

Commentaar

Ik heb geen idee. Zie je het ookop de foto?
                =WMN Clan Member=

Commentaar

ja je kunt het ook wel beetje op de foto zien vind ik, linksboven, maar de foto is wat aan de grote kant om het echt duidelijk te kunnen zien.
                  jammer dat ik er niet aan heb gedacht toen om er een foto van te maken, had ie die hier neer kunnen zetten.

Commentaar

Misschien komt het doordat het oppervalk van de maan daar wat egaler is als je het vergelijkt met de schaduwrand van de andere kant.
                    =WMN Clan Member=

Commentaar

Werken...
                    X