Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

De Zon, Achter de wolken schijnt

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

De Zon, Achter de wolken schijnt

Nou het klopt hoor, Achter de wolken schijnt de zon.Ik heb het nu zelf gezien door mijn C8 met zonnfilter vastgelegd op een 350D voor de rest niets aan gedaan. Ik vind hem wel leuk, beetje onheilspellend.
    Dag FTD, Hallo Spotnet! Use Your Brain

Heel inspirerend. Mijn zoontje van 8 denkt vaak nog steeds dat hij de maan ziet als de zon door de wolken schijnt. Nu ik je foto zie, begrijp ik des te meer waarom. Het is of -ie uitdooft, of dat het laatste oordeel komt of zo.

Het is nooit bij me opgekomen om op die manier naar de zon te kijken. Ga ik toch eens doen.

Commentaar

Heel mooi hoor!
      Canon 350D | 18 - 55 mm kitlens | Tamron 70 - 300 mm

Commentaar

Mooie plaat.

Maarreh... waarom ISO1600 en 1/2000s? Waarom niet een (veel) lagere ISO waarde en langere sluitertijd gekozen om de ruis wat in te perken?

,xtG
        .tsooJ
        Ich bin ein Kollaser.
        http://www.kollaser-sternbeobachter.de/

Commentaar

Nu je het zegt, helemaal niet aan gedacht , die dingen vergeet ik vaak in de haast. Ik had al wel dat ik vond dat ie veel ruis had. Mijn karakter is eigenlijk helemaal niet geschikt voor deze hobby waar preciezie ne geduld een schone zaak zijn.

Smoes antwoord, ik wilde gaan voor een zachtere foto i.v.m. het spookachtige sfeertje. Ik vind dat Iso 1600 dit enorm versterkt
          Dag FTD, Hallo Spotnet! Use Your Brain

Commentaar

Werken...
          X