Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Landschap panorama met Venus

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Landschap panorama met Venus

Geen idee of deze foto wel hier kan eigenlijk, het is misschien meer een normale foto, maar aangezien venus er op staat toch maar even posten.

De foto is vanavond gemaakt om 22:40 (samengesteld uit 5 foto's mbv autostitch, het betreft een lage resolutie panorama, 50% van orgineel)
    Evil will always triumph because good is dumb

Venus staat erop, dus hoort ie hier
    Mooie foto's hoor! Toppie!

Menno
    It's My Tail And I'll Chase It If I Want To

Commentaar

Prachtig!

Haha, ik dacht eerlijkgezegd bij het lezen van de titel dat je een panorama van het oppervlak van Venus bedoelde

Commentaar

Origineel geplaatst door Freek
        Prachtig!

Haha, ik dacht eerlijkgezegd bij het lezen van de titel dat je een panorama van het oppervlak van Venus bedoelde
        daar werk ik nog aan 8)

Commentaar

Origineel geplaatst door MvZ
          Prachtig!

daar werk ik nog aan 8)
          Ben ik niet de enige die dus even vreemd stond te kijken bij de topic titel :P

Maar erg mooie foto!
          [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

Er staat met Venus, niet van Venus! :P

Mooie foto dat zeker!
            Skywatcher 150/750mm

Commentaar

Heeeel erg mooi!!!!!!!!!
              8" Skywatcher Newton (Imaging)
              4" Skywatcher Achro (Guiding)
              EQ6 Syntrek
              Canon 350D / 400D (Baader mod.)
              Philips SPC900 (Guiding)
              DSLR Focus; DSLR Shutter
              PHDGuiding; DSS (Staking); PS CS3

Commentaar

I.d.d. leuke foto...

Toch mooi die panorama foto's...zo heb ik zelf een 360 graden panorama foto gemaakt van achter in mijn tuin, dus gewoon elke keer een foto geknipt,een X aantaal graden gedraaid etc, met autostch er een panorama foto van gemaakt..nog wat gephotoshopt..en die in Stary Night gebruikt...zodat je precies kunt zien waar en wat er vanuit mijn tuin te zien is.
                M.v.gr. Frans

Commentaar

Dat zie ik nou graag zo'n panorama, mooi uitgevoerd ook.

Goed idee mzl om je eigen omgeving in Starry Night te zetten, alleen hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag ?

Commentaar

Origineel geplaatst door Sterrenkijker
                    Goed idee mzl om je eigen omgeving in Starry Night te zetten, alleen hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag ?
                    http://www.starrynight.com/help/photorealisticHorizons/

Wel wat werk, maar dan heb je ook wat

Ik heb even zitten klooien met die image erin krijgen...ik heb op een gegeven moment mijn Image maar Venus genoemd en de orginele Venus 'tijdelijk' eruit gegooid..

Ook die 'SN_VALUE' waardes dat valt achteraf wel mee...die waarde zijn ervoor om te zorgen dat b.v. de maan of 'n ster in Stary Night met jouw achtergrond ook werkelijk op die plaats staat waar jij hem ziet als je naar buiten kijkt..
                    M.v.gr. Frans

Commentaar

bedankt voor de reacties!

inderdaad leuk als achtergrond bij starry night! Ik dacht er laatst nog aan of zoiets mogelijk was, maar het blijkt dus van wel. Ik zal binnenkort maar eens een aantal volledige panorama's gaan maken.
                      Dit was ongeveer een 140graden panorama .. met telkens foto's van zo'n 3 seconden sluitertijd. Ik heb geprobeerd snel te werken, want je merkte dat het snel steeds donkerder werd. Achteraf gezien had ik beter rechts nog een klein stukje erbij kunnen nemen.

Commentaar

Ik dacht precies hetzelfde: "Die moet ik zien!"

Maar hij is zowiezo erg mooi, erg sfeervol ook door de dauw op het landschap..
                        "Have you ever tried to imagine how huge the universe is? I've tried it many times.."

Commentaar

Werken...
                        X