Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

ik pak mijn hobbie weer op

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

ik pak mijn hobbie weer op

Hier alvast een paar foto's uit de "oude doos"

met vriendelijke groet

Stress
    We zien in de toekomst eerder buitenaards leven dan God, of is HIJ de alien die buitenaards leven schiep?!

Mooie foto! Zou je erbij willen vermelden met welk instrument en met welke camera je de foto hebt gemaakt en wanneer?

Heb je nog een telescoop of ga je een nieuwe kopen? In dat laatste geval, niet teveel stressen he

Commentaar

Deze foto heb ik gemaakt Jan. 2002 met mijn digitale film kamera op foto shoot, een JVC DVL9000 een van de eerste die digitaal was, de kijker een C8 en de kamera in de hand boven een 26 mm occuliar gehouden, was een lucky shot zo te zeggen, maar na veel oevenen lukt het vaker, ik heb nog meer van deze foto's.

ik denk dat de foto aardig gelukt is
      Ik heb geen telescoop meer maar ben me aan het verdiepen wat ik zal kopen, een grote binoculair of een 152 mm refrector...

groet

Stress
      We zien in de toekomst eerder buitenaards leven dan God, of is HIJ de alien die buitenaards leven schiep?!

Commentaar

Ziet er mooi uit! Ik vind de eerste erg goed!

En welkom op het forum!

Commentaar

bedankt, ga zaterdag naar Robtics, kijken of ik iets van mijn gading kan vinden.....

groet

Stress

Commentaar

Werken...
          X