Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Maan 25 april

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Maan 25 april

Dit is mijn eerste grote maan mozaiek. Ben er nog niet helemaal klaar mee maar kon het toch niet laten alvast te posten. Je ziet nog zeker wat lijntjes en tja die gaten worden moeilijk op te vullen.

Resultaat is verkregen door met VitualDub avis te schieten, die heb ik met VD in nieuwe avis omgezet dit om een probleem wat ik heb te omzeilen en om de avis iets donkerder en contrastijker te maken. Daarna in Registax gestacked, met wavelts bewerkt, gamma iets bijgewerkt, uitvergroot en als bitmap gesaved. Toen in 'the gimp' in lagen over elkaar heen geplakt, de meest zichtbare randjes weggesneden en elke laag de brightness en contrast bijgewerkt zodat ze beter in elkaar over gaan.

Met dit laatste ben ik nog niet klaar. Al met al een behoorlijk klusje want was ook mijn eerste echte werk met the gimp maar ik ben bijna verbaasd over hoe het er uit gaat zien.
    Life is funny. But not Ha Ha funny.

T'is vaak een hoop werk dat nabewerken voor je het weet ben je langer daarmee bezig dan het maken van de opnames, maar het is wel de moeite waard, dit zit er al veelbelovend uit.

Commentaar

Werken...
    X