Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Opnieuw een paar zonopnamen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Opnieuw een paar zonopnamen

Hierbij weer een paar zon opnamen van vandaag. Heb veel geduld moeten hebben om tussen de wolken door wat AVI's te kunnen bemachtigen.

Greetz Emiel

Miele er is geen betere !

Commentaar

Wunderbahr!

Commentaar

Denk dat ik je voortaan maar de ZonneKoning ga noemen
        Weer hele mooie plaatjes!!!

Menno
        It's My Tail And I'll Chase It If I Want To

Commentaar

Ik dank u.....maar zonnekoning...koop een pst, knup er een webcam op en maak korte filmpjes....even stacken en wat spelen in photoshop, that's all! Coronado PST: iedereen kan imagen!

Commentaar

Origineel geplaatst door mieleveldhuis
            Ik dank u.....maar zonnekoning...koop een pst, knup er een webcam op en maak korte filmpjes....even stacken en wat spelen in photoshop, that's all! Coronado PST: iedereen kan imagen!
            Mmm, gedeeltelijk waar Ik bedoel, je kan van alles hebben aan apparatuur en software, je moet het toch maar tot 1 mooi geheel kunnen maken. En dat kan jij dus goed

Menno

Commentaar

jammer dat jullie nu niet ff live kunnen meekijken via de webcam...weer mooie proms aan de zonne rand!
              En als de filmpjes er goed uitzien, hoef je maar weinig te bewerken

Commentaar

Origineel geplaatst door mieleveldhuis
                jammer dat jullie nu niet ff live kunnen meekijken via de webcam...weer mooie proms aan de zonne rand!
                En als de filmpjes er goed uitzien, hoef je maar weinig te bewerken
                Je kan via MSN Messenger (als je dat hebt) beelden live sturen naar mensen in je lijstje. Heb ik nu ook paar keer gedaan met m'n LPI

Commentaar

nou ja...hierbij: iemand de zon tussen de wolken door zien? neem contact op via msn!
                  Zal binnenkort wel een ruw gestacked frame posten, kunnen jullie er zelf ff mee spelen en zul je zien dat de rest nie moeilijk is.

Commentaar

Werken...
                  X