Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Protuberans met vliegtuig

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Protuberans met vliegtuig

Vanavond kreeg ik van mn spaanse zonfotografie collegaatje (en maakster van mn online gallery) een alert mail dat er op de noordwestkant een mooie protuberansen haard zat. Erg slechte seeing en transparantie, sluierbewolking trok langzaam binnen, maar het niet kunnen laten opnamen te maken....wel niet de sterkste opnamen, maar het gifje is wel grappig....bommen gooiend vliegtuigje? Hierbij een ruw RAW frame...geen wavelets en dergelijke. De contrail lijkt wel een komeetstaart.

De opnamen en de gif animatie is te zien op de link helemaal onderaan!

Greetz Emiel

Leuke foto zo van dat vliegtuig, had er laatst ook twee voor de maan langs was alleen net te laat met afdrukken.

Commentaar

ik ga op vakantie naar de zon..... dit is wel heel letterlijk hoor.....

leuke foto emiel !!!!

The sky is not the limmit.

te koop Bresser messier 150/1200 f8.
      met statief + volgmotoren.

Commentaar

Ik dank Jullie.....filmpje ook gezien op de link onderaan?

Commentaar

Ja ik heb hem net bekeken, maar ik begrijp niet zo goed wat ik nou daadwerkelijk zie.. Ik zie de protuberansen maar dat wat naar beneden 'valt' begrijp ik nog niet.. wat is dat?
          "Have you ever tried to imagine how huge the universe is? I've tried it many times.."

Commentaar

een vliegtuig

Commentaar

Origineel geplaatst door mieleveldhuis
              Ik dank Jullie.....filmpje ook gezien op de link onderaan?
              Pulsar sobre las imágenes para ver a mayor resolución - Click on pictures for more resolution
              Si pero donde esta la pelicula ? (Ja maar waar is het filmpje) Ik zie hem niet.

Commentaar

op de site, staan kleine images....klik op de bovenste en op die pagina helemaal onderaan

Commentaar

Ah si el mas alto imagen.

Jeetje het lijkt wel of dat vliegtuig invloed heeft op de protuberansen. maar dat zal wel optisch gezichtsbedrog zijn.

Commentaar

hahaha, invloed op de transparantie en seeing!!!..je ziet de contrail ook naar recht waaien!

Commentaar

Ok ik zat daarboven te kijken.. Inderdaad beetje optisch bedrog. Ik kon het er echt niet uithalen maar nu zie ik het inderdaad..
                      "Have you ever tried to imagine how huge the universe is? I've tried it many times.."

Commentaar

Werken...
                      X