Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Nederlands jongste astrofotograaf???

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Nederlands jongste astrofotograaf???

Een paar weken terug postte Frank vd Salm (8 jaar) zijn erg goed geslaagde Saturnusfoto.

Gisteren liep ons zoontje Jonathan met de digicamera foto's te klikken rondom het huis.
    Vol trots kwam hij binnen: "kijk Papa: de maan is een piepklein stipje hier, hier!!" nadrukkelijk wijzend op het LCD-schermpje.

Drie jaartjes oud de schat.

PS: ons aller Nop is trouwens de peetvader van dit mannetje.
    Dus als het zijn vader niet is die hem de "Sky & Telescope"laat zien, is het wel Nop, die hem de "Stern und Weltraum" opdringt.
    Harro bekijkt de hemel het liefst met een grote Newton en een goed gezelschap (560mm F/3,6 zelfbouw trussdobson met optiek van John Nichol Optical :)

Harro,

Lisa (13) en Isabel (11) vinden het geweldig.
    Slechts een kleine rimpeling in de ruimtetijd

Commentaar

Hoe meer jongere mensen die dit leuk vinden hoe beter!

Super Harro! Helemaal geweldig!

Commentaar

geweldig, onze zoon is ook drie jaar en de enige sterretjes die hij ziet, zijn de sterretjes veroorzaakt door de klap die hij maakt als hij weer eens als een ongeleid projectiel door de tuin schiet, en met een dubbele salto met halve schroef tussen de vergeetmenietjes langzaam weer bij z'n positieven begint te komen de schat......
        maar goed dit is natuurlijk een geweldige prestatie voor z'n leeftijd de eerste foto die ik bewust maakte van een hemellichaam dateerd van recente datum (half jaartje terug ben nu 31).
        Het enige wat ik kan zeggen is, aanmoedigen
        "Een dochter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! is dat niet geweldig? (19-09-2008) En haar naam is Iza.

Commentaar

Haha, moet wel een gaaf gevoel geven om te merken dat je zoon direct naar pappa toe komt wanneer de maan gefotografeerd word. Was het zijn bedoeling of kwam het meer bij toeval en bemerkte hij het later? Ik vind het trouwens sowiso al gaaf dat een ventje van 3 met een cameraatje rondzeult. Wat een geweldige ouders zijn jullie Harro! Ik vind het nog een mooie foto ook.
          "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
          - Roel & Steem, 2019

Commentaar

Je weet het de jeugd heeft (is) de toekomst!!!!

Commentaar

Hoi Harro,

Super leuk man. Is wel bijzonder als een ventje van drie dat voor elkaar
              krijgt. Erg leuk.

gr Arend (de vader van frank )
              Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Groetjes Arend

Commentaar

Origineel geplaatst door Steem
                Haha, moet wel een gaaf gevoel geven om te merken dat je zoon direct naar pappa toe komt wanneer de maan gefotografeerd word. Was het zijn bedoeling of kwam het meer bij toeval en bemerkte hij het later? Ik vind het trouwens sowiso al gaaf dat een ventje van 3 met een cameraatje rondzeult. Wat een geweldige ouders zijn jullie Harro! Ik vind het nog een mooie foto ook.
                Als ik die foto zo zie heeft ie echt wel gemikt op de maan.Fantastsisch zeg!

Dt moet een ontroerend moment geweest zijn voor je,Harro.Als je manneke dezelfde interesse blijkt te hebben als jou.
                Ervaring is de som van de gemaakte fouten

Commentaar

Haha! Zal ik m alvast aanmelden op het forum!!! He's da JonaMan!
                  30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Aaaaahhhhh... Ik ben echt oprecht vertederd, Harro. Dit is echt ultiem schattig!
                    "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Wanneer ga jij het puck leren Roel?
                      "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
                      - Roel & Steem, 2019

Commentaar

Werken...
                      X