Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

ook maan?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

ook maan?

hallo,

Omdat het weer fotograferen toch niet toelaat heb ik naar aanleiding van de maan foto's ook nog maar een avi bewerkt die ik nog had staan.
    Hij laat het zelfde zien als de foto van Arend maar minder gedetaileerd.
    Deze is gemaakt met de Bresser 130-1000 en de toucam pro in de tijd dat het nog wel eens helder was.
    "Een dochter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! is dat niet geweldig? (19-09-2008) En haar naam is Iza.

Een beetje donker......

Ik hoop dat je het niet erg vindt maar ik heb het plaatje eens door een paar programma's heen gehaald (photoshop en neat image)...

Ook heb ik de kleur er uitgehaald....
    8" Skywatcher Newton (Imaging)
    4" Skywatcher Achro (Guiding)
    EQ6 Syntrek
    Canon 350D / 400D (Baader mod.)
    Philips SPC900 (Guiding)
    DSLR Focus; DSLR Shutter
    PHDGuiding; DSS (Staking); PS CS3

Commentaar

mooi gedaan
      Ik ben zelf nog niet zo handig in het bewerken, hoewel ik daar de laatste weken genoeg tijd voor heb gehad.......kl..........weer bedeking van saturnus vanavond niet te zien en zaterdag zal ook wel sch..tweer zijn, sorry voor mijn taal gebruik maar moest het even kwijt ook al is het off topic. vraag me af of hoeveel astronomen er de laatste tijd aan de prozac zijn.
      Anyway bedankt voor de bewerking.
      "Een dochter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! is dat niet geweldig? (19-09-2008) En haar naam is Iza.

Commentaar

Origineel geplaatst door 130 mm andre newton
        mooi gedaan
        Ik ben zelf nog niet zo handig in het bewerken, hoewel ik daar de laatste weken genoeg tijd voor heb gehad.......kl..........weer bedeking van saturnus vanavond niet te zien en zaterdag zal ook wel sch..tweer zijn, sorry voor mijn taal gebruik maar moest het even kwijt ook al is het off topic. vraag me af of hoeveel astronomen er de laatste tijd aan de prozac zijn.
        Anyway bedankt voor de bewerking.
        Bedekking van saturnus was toch vrijdagnacht?
        Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

Nee da's in de nacht van donderdag 1 maart op vrijdag 2 maart tussen 3.35 en 4.04 uur s'nachts (maar ook dan zal het wel bewolkt zijn, ik zet de wekker er niet voor).

Commentaar

Damn!!!
            Nou ja, scheelt weer een slapeloze nacht
            Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

Werken...
            X