Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Eerste mozaikpoging in Photoshop

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Eerste mozaikpoging in Photoshop

Hierbij mn eerste verwoede poging om tot een mozaikje te bekomen in Photoshopcs2...en dat valt niet mee met die gradient verschillen. Je krijgt het er niet zo goed uit. Volgende keer eerst voor elke opname tunen om het gelijk te krijgen.
    Mozaik bestaat uit 2 opnamen op f/25 met een 2,5X powermate.

Greetz Emiel

Probeer het eens met Pixmaker van http://www.pixaround.com . Ik gebruik het voor het stitchen van panoramafoto's maar er zit ook een flat modus in voor het samenvoegen van dit soort acties. Het vlakt de kleurbalans en lichtsterkte heel goed uit en is reuze intelligent met de patterns die moeten worden samengevoegd. Mooie foto verder!
    "Zu groß, zu klein, Er könnte etwas größer sein..."

Commentaar

Die link is uit de running...bedrijf is er mee gestopt of zo...erg vreemd.
      greetz Emiel

Commentaar

Misschien kan je iMerge eens proberen .

Commentaar

Imerge heb ik, maar die lelijke overlapping blijf je daar zien

Commentaar

Prachtig emiel!

Commentaar

Mooie foto.

Overigens...met het programma Ulead PhotoImpact XL kun je ook die overlapping er denk ik ook wel uit krijgen, tenminste met de opties, selecteren,contrast, soft edge en transparant zou het volgens mij wel moeten lukken..
              M.v.gr. Frans

Commentaar

Origineel geplaatst door mieleveldhuis
                Die link is uit de running...bedrijf is er mee gestopt of zo...erg vreemd.
                greetz Emiel
                Sorry, het puntje werd mee gestiched ;-) aan de url. Link werkt nu wel.
                "Zu groß, zu klein, Er könnte etwas größer sein..."

Commentaar

Origineel geplaatst door pixaround
                  PixAround sales has stopped operations on 24:00 (GMT +08:00) 31 Oct 2006.

Commentaar

dat bedoelde ik..dank je
                    greetz emiel

Commentaar

Re: Eerste mozaikpoging in Photoshop

Origineel geplaatst door mieleveldhuis
                      Hierbij mn eerste verwoede poging om tot een mozaikje te bekomen in Photoshopcs2...en dat valt niet mee met die gradient verschillen. Je krijgt het er niet zo goed uit. Volgende keer eerst voor elke opname tunen om het gelijk te krijgen.
                      Mozaik bestaat uit 2 opnamen op f/25 met een 2,5X powermate.

Greetz Emiel
                      Hoi Emiel,

Ik maak mijn mozaiken altijd in photoshop. Wat lukt er nu niet? Ik begrijp niet goed wat je met gradientverschillen bedoelt. In photoshop kun je heel exact corrigeren voor elk belichtingsverschil.

Als je wat specifieker bent kan ik misschien wel tips geven?

Gr,

Arnaud

Commentaar

Gefeli met de plaatsing op Spaceweather Emiel!
                        "Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. " - Philip K. Dick.

Commentaar

Dank je!
                          grtz emiel

Commentaar

Werken...
                          X