Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Weer en Verkeer : Posidonius Region

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Weer en Verkeer : Posidonius Region

Goedenavond, dat is nu een probleem als de maan bij vroege tijden gaat waarnemen, veel last van koopavond verkeer in de binnenstad.
    Hier dan toch een opname van Posidonius Region, geen hoge resolutie maar wat wil je anders met dit weer..
    Bij het opnemen een zware en lastige setting moeten gebruiken om de opname enigszins toonbaar te maken.
    Zo dat het frame gebruik zeer laag is, en zijn sporen wat achter laat.

Nou ik vind hem anders prachtig. We krijgen steeds meer amateurfotografen hier van hoog niveau, wat een aanwinst zeg.
    "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
    - Roel & Steem, 2019

Commentaar

Nou Richard, ik vind hem toch zeer geslaagd ondanks de slechte omstandigheden. Verder ben ik het eens met Steven, het niveau op dit forum stijgt inderdaad aanzienlijk de laatste tijd

Commentaar

Richard,
        je moet dat toch maar eens komen showen in Lattrop ;-)

Groet
        Arnold Tukkers
        Carpe Diem

Commentaar

Richard werkelijk een prachtige opname ! Ik ben toch wel benieuwd naar hoeveel frames je hebt gestackt en hoe je de foto hebt bewerkt...

Commentaar

Origineel geplaatst door Steem
            Nou ik vind hem anders prachtig. We krijgen steeds meer amateurfotografen hier van hoog niveau, wat een aanwinst zeg.
            Dankje ,
            maar wat heet hoog, telescoop doet het werkt.
            Ik denk als je over de schouder meekijkt, dat je het zo onder de knie hebt.

Commentaar

Origineel geplaatst door Freek
              Nou Richard, ik vind hem toch zeer geslaagd ondanks de slechte omstandigheden. Verder ben ik het eens met Steven, het niveau op dit forum stijgt inderdaad aanzienlijk de laatste tijd
              Dank je Freek, wat ik bij de vorige mail schreef : kijkt maar eens mee over de schouder, dan is het echt niet moeilijk.

Commentaar

Origineel geplaatst door bigadje
                Richard,
                je moet dat toch maar eens komen showen in Lattrop ;-)

Groet
                Arnold Tukkers
                Hoi Arnold, dat zou dan een thuiswedstrijd zijn, we hebben wel een keertje erover.

Commentaar

Origineel geplaatst door SkyGuy
                  Richard werkelijk een prachtige opname ! Ik ben toch wel benieuwd naar hoeveel frames je hebt gestackt en hoe je de foto hebt bewerkt...
                  Dankje,
                  Het zijn 4 fimpjes van elk 1800 frames.
                  Er zijn 4x ( het is een mozaik van 4 opnames) 90 frames gebruikt.

Per avi is er op 3 punten(kraters) gestackt, die zijn dan samen gevoegd in een eindopname.

Commentaar

Werken...
                  X