Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Zon vandaag

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Zon vandaag

Beste mensen,

Hierbij weer een zonopname....ook een overzichtsopname in witlicht is toegevoegd, gemaakt door mijn zwolse astro-maatje Willy Buning....

--edit even bijgevoegd ipv gehotlinkt!--

Best regards,

Emiel Veldhuis

http://astrosurf.com/obsolar/colabora/c ... dhuis.html

Mooie foto, maar let even op de layout van het forum! Hij is te breed. Foto's vanaf 640px kun je beter als een link toevoegen.

Vanuit waar in Zwolle maak je de foto's?
    "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
    - Roel & Steem, 2019

Commentaar

foto past er toch op? geef de volgende keer wel alleen aan dat ik een nieuwe opname heb, die is dan ook geplaatst op m'n online gallery....als Gema ze er een beetje snel opzet hahahaha.
      Ik neem waar vanaf m'n balkon aan de molenweg 48, in de jordaan van Zwolle, de gezelligste wijk van Zwolle....Assendorp!

Sunny days,
      greets Emiel

Commentaar

Assendorp! Dat ken ik wel. Zwolle is een gezellig stad, heb er 5 jaar gestudeerd.

Maar hoe bedoel je, de foto past? Hij rekt het forum uit, zodat er een horizontale scrollbar ontstaat, en dat is niet de bedoeling! Je kan de foto wel plaatsen, maar dan een kleine versie of de url naar de foto.
        "Wir sind Sternguckers und auch Fossil. Du?"
        - Roel & Steem, 2019

Commentaar

zal er de volgende x opletten...en anders gewoon de verwijzing!
          groeten Emiel

Commentaar

Origineel geplaatst door mieleveldhuis
            zal er de volgende x opletten...en anders gewoon de verwijzing! .....gestudeerd? ah aan Windesheim zekers....dan moet je snel eens weer een pilsje komen pakken, hier in Zwolluuuhhh! :lol:
            groeten Emiel

Commentaar

Mooi weer! Jammer dat ie weg is he. Maar ja, er komt binnenkort toch veel meer
              Ik heb je schitterende foto even bijgevoegd ipv gehotlinkt. Ik wil een beetje bandbreedte besparen en het forum in orde houden
              30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

goed bekeken, Nop.....oorlog wil niemand
                groetjes, Emiel

Commentaar

Origineel geplaatst door mieleveldhuis
                  goed bekeken, Nop.....oorlog wil niemand hahahaa
                  groetjes, Emiel

Commentaar

Werken...
                  X