Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Maan mozaiekje

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Maan mozaiekje

Maan mozaiekje gemaakt met de Inova Pla-mx en C11.
    Ik was net niet optijd klaar voor de wolken kwamen dus niet alles is mooi scherp en bij het mozaieken kwam ik erachter dat ik ook nog kleine stukjes miste.
    Heb hier en daar een beetje moeten retoucheren, het kan dus zijn dat je hier en daar een kratertje mist...
    Origineel is veel mooier en scherper, maar kan hem niet anders posten dan dit.
    ff klikken op de foto voor een grotere versie.
    Klik op de afbeelding voor een grotere versie naam: Lunar.jpg views: 1 grootte: 570,6 KB id: 1099674
    Michael van Doorn - www.dutchastrocolors.com

Mooi gedaan, de grotere versie is iets minder hard , ik heb zo op het oog zelf nog geen ontbrekende kraters gevonden hoor!
    Jammer van de wolken, was vanuit de polder wel erg nevelig en bewolkt gisteravond maar je hebt er toch een mooi resultaat mee behaald.

Commentaar

Toch nog goed gelukt deze mozaiek ik weet hoe slecht of het was omdat ik om die tijd ook zat te imagen maar dan achter het glas ..
      Ik zie idd ook hier en daar wat plekken zoals je al opmerkte waar de wolken roet in de opname strooide.
      Ge´soleerde C8 op EQ3 Bresser ATM 80mm f/4,7 met verrekijker - triplet (gepimpte) Celestron Skymaster 15X70 verrekijker TS 20X80 -T triplet.

Commentaar

De doorklik versie vind ik toch erg mooi geworden hoor.
        Hier was het idd niks, zo nevelig....wordt echt eens tijd voor dagen lang helder koud weer ;-)
        Last bewerkt door Broertje; 24-11-12, 10:53. Reden: extra tekst
        Meade LX200GPS 12" - Lodestar - Canon450Da

Commentaar

Dank je wel, op een 1 of andere manier maakt het forum de plaatjes altijd een stuk harder.
          Want zelfs de doorklik versie is een stuk harder dan degene die ik ge-upload heb.

Commentaar

Mooi joh, collimatie gaat ook goed met de andere spiegel houder.

Mvg Peter

Commentaar

Hey Peter, ja bedankt dat gaat goed hoor. alleen de bobs knobs waren wel erg makkelijk dus die zijn weer besteld

Commentaar

Werken...
              X