Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Montes Alpes 22 -10-2012

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Montes Alpes 22 -10-2012

Vanavond 20:15 even snel op het zuiden na het eten''Montes Alpes'' in vizier gehad let op! de schaduw van dit fraaie gebergte.

Oja wederom van achter het glas gemaakt niet vragen waarom .:lol:.

C8 F10 DMK 21 /618 filter IR longpass 742 nm AS2 + PS
    Voeg bestanden toe
    Ge´soleerde C8 op EQ3 Bresser ATM 80mm f/4,7 met verrekijker - triplet (gepimpte) Celestron Skymaster 15X70 verrekijker TS 20X80 -T triplet.

Is idd heel koud buiten ja hahaha....
    WHY?!
    www.iseefar.nl

Commentaar

Mooie lange schaduwen maar linksonder is iets niet helemaal goed gegaan.
      Heb je met de zwartpunt pipet gewerkt misschien?
      Mak 180 Pro - 150 mm Solar H-alpha, Losmandy GM-8.
      (https://www.neophoto.nl)

Commentaar

@Ivar, Als ik op het zuiden wil imagen moet ik 3 huizen slopen :lol:

@Neo Yep goed gezien.
        Ge´soleerde C8 op EQ3 Bresser ATM 80mm f/4,7 met verrekijker - triplet (gepimpte) Celestron Skymaster 15X70 verrekijker TS 20X80 -T triplet.

Commentaar

Het wordt tijd om een waarneemtoren te bouwen, of te verhuizen

Misschien zou je beter met curves/levels kunnen spelen in plaats van die zwartpipet, die kan soms wat agressief werken en kostbare grijstonen kosten. (maar misschien valt het op andere schermen niet eens op)
          Mak 180 Pro - 150 mm Solar H-alpha, Losmandy GM-8.
          (https://www.neophoto.nl)

Commentaar

Ik zie het ook Neo...

3 huizen slopen ..... hmmmmm kunnen aankomend weekend vast een 1 beginnen. Of toch maar een koepel op je dak?
            www.iseefar.nl

Commentaar

mooie compositie !!!

Commentaar

Origineel geplaatst door Ivar Bekijk bericht
                Of toch maar een koepel op je dak?
                Hahah,,ja zou je het bijna gaan overdenken de locatie waar ik woon is idd erg ongunstig voor astro veel nieuwbouw met warme daken licht + CV ongemak.
                Ik kan bv nooit imagen op het zuiden en ga dan maar noodgedwongen achter het glas imagen zoals gisterenavond en daar is een C8 niet voor bedoelt.Ik heb
                trouwens wel de beschikking over een super locatie op 1km afstand in het veld met 220V aansluiting en met een zomerhuisje, beter kan niet. Maar om daar telkens alles weer te
                naar toe te moeten verslepen met 65+, en soms tijdens het opbouwen kwamen de wolken alweer opzetten en dan vergaat je al snel de lol.

Komende winter wil ik wel op genoemde locatie div malen gaan imagen, proberen bij clear skies daar een paar maal mijn slag te slaan, en tevens
                om te kijken wat de nieuwe filters en de C8 dan te bieden hebben op zo'n veld locatie, hopelijk zijn deze winter de Astro - goden even met ons.

Ik zal het komende tijd allemaal hier gaan delen hoe het eea is verlopen ....geduld is een schone zaak

Commentaar

Origineel geplaatst door Zenit Bekijk bericht
                  Komende winter wil ik wel op genoemde locatie div malen gaan imagen, proberen bij clear skies daar een paar maal mijn slag te slaan, ...
                  That's the spirit !!!!! Old school.

Commentaar

Ik vind het een mooie plaat, de oudjes doen het nog best!
                    Hier zag je de maan alleen maar in de wolken...
                    Takahashi Mewlon 210, Kson 1026ED apo

Commentaar

Werken...
                    X