Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Mare humorum 9Okt 2012

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Mare humorum 9Okt 2012

Deze opname van 9 Okt jl had ik nog niet bewerkt is gemaakt om 7:03 in de morgen met 93% vocht bij een matige tot slechte seeing
    toch ben ik er wel tevreden over barlow was niet te gebruiken.

C8 DMK 21 /618 filter baader Rot processing AS2 R6 wavelets + PS
    Voeg bestanden toe
    Last bewerkt door Zenit; 14-10-12, 11:35.
    Ge´soleerde C8 op EQ3 Bresser ATM 80mm f/4,7 met verrekijker - triplet (gepimpte) Celestron Skymaster 15X70 verrekijker TS 20X80 -T triplet.

Prachtige plaat zeg
    Meade LX200GPS 12" - Lodestar - Canon450Da

Commentaar

Zonder Barlow...die heb je dus eigenlijk niet nodig :smile:

Commentaar

Heel mooie foto met zachte grijstinten en toch van geheel wit, links onder tot zwart in de krater rechts boven.
        Bedankt voor het plaatsen.
        8" Skywatcher Dobsonian. 127mm Skywatcher maksutov. 8x40mm capilux. 15x80 Binoculair

Commentaar

mooi gedaan hoor!

Robert
          Op de verrekijker staat dat hij 8 keer vergroot, maar toen ik hem voor de 9e keer gebruikte deed'ie het ook...

Commentaar

Sweet... misschien nog een klein cropje aan de boven- en rechterkant om het helemaal af te maken?
            www.iseefar.nl

Commentaar

Best wel een mooie plaat voor die omstandigheden!
              10" SW Flextube dobson

Commentaar

Dank je allen,de omstandigheden waren op 9 Okt jl vroeg in de morgen niet zo best het scherpstellen was al
                heel moeilijk zelfs op F10.Maar AS2 heeft er nog wel iets van kunnen maken in Registax kon ik dit niveau niet halen.

@ Ivar goed gezien heb randje verwijderd staat idd wat mooier.
                Ge´soleerde C8 op EQ3 Bresser ATM 80mm f/4,7 met verrekijker - triplet (gepimpte) Celestron Skymaster 15X70 verrekijker TS 20X80 -T triplet.

Commentaar

Ja Toppie!

Ziet er direct een stuk gelikter uit toch?

Prima tijd voor oude of nog niet bewerkte opnames eens onder de loep te nemen... want wat een [BEEP][BEEP], oops excuse my French... uhhh 'minder fijn' weer is het hier zeg...
                  www.iseefar.nl

Commentaar

Alweer een mooie maanopname!
                    Ge´soleerde Celestron C8 op vorkmontering, SPC900NC LX mod met ICX618ALA, Vesta Pro SC1, DMK21AF04, 51░ 11╣ 45╣╣ N 06║ 00╣ 15╣╣ O.

Commentaar

Werken...
                    X