Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Eerste kwartier 27 november

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Eerste kwartier 27 november

Gisteren heb ik sinds lange tijd weer eens een aantal foto's van de maan gemaakt, dit was de beste van de stuk of 15 foto's. Weer met mijn 4.5" reflector, Nikon Coolpix 3700. De foto is bewerk in Photoshop.

Ohja, ik heb laatst een kleine pagina gemaakt met mijn beste foto's tot nu toe: hier. Met een elfje en een cameraatje van 3.2 MP kan je dus nog best mooie foto's maken vind ik zelf!

Heel netjes! Heb je de camera voor het oculair gehouden? Of een flinke telelens gebruikt? Erg strak in ieder geval.
    The scientific theory I like best is that the rings of Saturn are composed entirely of lost airline luggage. ~ Mark Russell

A MacBook user!

Commentaar

Origineel geplaatst door Brinx
      Heel netjes! Heb je de camera voor het oculair gehouden? Of een flinke telelens gebruikt? Erg strak in ieder geval.
      Ik heb de camera zoals altijd voor het oculair gehouden, omdat ik geen houder heb voor de camera (al ben ik wel van plan om die een keer aan te schaffen). Binnenkort ga ik eens op zoek naar een goede Toucam!

Commentaar

mooie foto's Freek!!

Mag ik jou vaste hand een keer lenen ipv een camera adapter voor mijn scoop? :P
        Vixen GP-D2 montering | DD-1 autoguider mod | Soligor 400mm 6.3 | Rikenon 135 mm 2.8 | 115 zelfbouw reflector.

Commentaar

Heel mooi Freek.

Ik zou volgende keer de gevoeligheid van je camera ietsje lager zetten. Nu is de andere kant van de maan overbelicht. Maar ja, neemt niet weg dat het een mooie foto is.
          - Skywatchter 150 mm F5 Newton
          - EQ3, aandrijving + poolzoker
          - Bresser 10x50
          - Canon EOS 400D + wat glaskokers

Commentaar

Origineel geplaatst door AtodaZ
            Heel mooi Freek.

Ik zou volgende keer de gevoeligheid van je camera ietsje lager zetten. Nu is de andere kant van de maan overbelicht. Maar ja, neemt niet weg dat het een mooie foto is.

Zeker mooi gedaan. Maar dat is nog wel weg te Photoshopen.

gr Arend
            Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Groetjes Arend

Commentaar

Werken...
            X