Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

3 nieuwe Maanfoto's

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

3 nieuwe Maanfoto's

Beste Astrofielen,

Gisteren was de seeing best goed. Ik heb dan ook 3 hoge resolutieopname proberen te maken.

Hier komen ze.

Gr Arend
    Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Groetjes Arend

Hoi Arend,

Nou, eindelijk zien we je weer terug op het maan/planeten-front!

Mooie opnamen!

Commentaar

Maanfoto

Arend, hoe krijg je het telkens weer voor elkaar. Je werkt dus met een zwart-wit CCD i.c.m. infrarood licht waardoor de seeing minder invloed heeft?

Bert
      Objectieven in huis met de maten: 22,30,35,44,50,56,65,70,80,88,100,127,150,200,250, 315 en 400mm

Commentaar

Maanfoto

Arend, hoe krijg je het telkens weer voor elkaar. Je werkt dus met een zwart-wit CCD i.c.m. infrarood licht waardoor de seeing minder invloed heeft?

Bert
        Objectieven in huis met de maten: 22,30,35,44,50,56,65,70,80,88,100,127,150,200,250, 315 en 400mm

Commentaar

Re: Maanfoto

Origineel geplaatst door Bert Bogchelman

Bert
          Hallo,
          Waneer je imaged met een IR pass filter blijkt in de praktijk dat je betere resultaten krijgt. Je beeldjes zijn iets minder gevoelig voor seeing.

gr Arend
          Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Groetjes Arend

Commentaar

knappe prestatie , ik voel me alsof ik er elk moment ga landen :P
            Jupiter. Mannen weten waarom.

Commentaar

Inderdaad, wat een schitterende platen weer

Commentaar

Origineel geplaatst door Freek
                Inderdaad, wat een schitterende platen weer
                Dank u

gr Arend

Commentaar

hallo,

Gisteren was er weer en goede seeing. heb weer wat geschoten. maar die moet ik allemaal nog verwerken. Dus binnenkort nog mer foto's

gr Arend

Commentaar

Origineel geplaatst door Deepsilence80s
                    knappe prestatie , ik voel me alsof ik er elk moment ga landen :P
                    Dank je

Commentaar

Werken...
                    X