Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Maan 8 april ;)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Maan 8 april ;)

is een beetje onduidelijk in de camera haarscherp beeld maar op de pc... damn :scratch:

eos 350D+ LX90 8''
    ( ja moet nog voor een goede barlow kijken)

Leuk he focus! Is je grootste vijand bij astrofotografie. Ik vind m trouwens best ok!
    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Origineel geplaatst door Nop
      Leuk he focus! Is je grootste vijand bij astrofotografie. Ik vind m trouwens best ok!
      ik en sjors gaan wat dingetje uit USA halen zoals wedge.
      maar ik zal daarna ook gaan kijken voor een focuser mod en misshcien nog wel zo'n zelfde SCT focuser die jij heb van WO

Commentaar

Jij en Sjors bedoel je!!!
        Maaruh, wat je kan doen is een ding ervoor hangen met drie grote ronde gaten. En als die mooi samenvallen dan is ie goed in focus.
        Of werkt dat alleen met sterren :scratch:
        Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

ja nop had zo'n PDFje ervan hartmask ofzo dacht ik??
          maarja me kijker had ik ook los opt statief zijn ik had eigenlijk helemaal geen zin om wat te doen namelijk dus effe een fotootje van de maan gekanld.
          sjors en ik ja,
          maaromdat USA winkels meade en celestron niet mogen verzenden internationaal heb ik een oom van me gevraagd uit texas om het aan te nemen en door te sturen en als hij niet kan vraag ik andere oom van me uit california ( waar je meade spullen binnekort zonder belasting kan kopen )

Commentaar

Belasting is daar maar 6 procent.
            Maar is misschien wel genoeg om de verzendkosten te verwaarlozen
            Telescopen: Celestron C8 F/10, Astro-Professional ED80 F/7, 127mm F/12 Maksutov-Cassegrain Monteringen: Orion Sky View Pro, Vixen New Polaris

Commentaar

Werken...
            X