Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Dat is m dan: het juweeltje (let op: grote foto!)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Dat is m dan: het juweeltje (let op: grote foto!)

http://www.ddq.nl/eclipse/fotos/eclipsenop.jpg
    30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

woohw mooie nop !!

Commentaar

een juweeltje is het zekers waar!
      [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

Jezus! Nop, wat een foto! Toch blij dat je uiteindelijk besloten hebt om wat fotootjes te gaan maken
        FANTASTISCH!
        "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Wat een prachtige foto

Commentaar

Juist! Het klapstuk van de eclipsreis! Geniale foto. Onze Servische professor was er ook ondersteboven van
            The scientific theory I like best is that the rings of Saturn are composed entirely of lost airline luggage. ~ Mark Russell

A MacBook user!

Commentaar

En geheel onverwacht! Gewoon wat geklikt en puur toevallig goed gelukt!
              30cm en 20cm Hofheim kofferdobsons | Polarex model 132 | Lunt LS50tha | Swarovski 12*50 EL

Commentaar

Mooie foto Nop :thumbup: is deze gemaakt vlak voordat de maan weer voorbij schuift ?. Want volgens mij zie ik de diamant ring aanstalten maken.
                "Een leven kan niet mislukken, want een leven kan ook niet lukken"

Commentaar

Inderdaad, net vˇˇrdat de grote lichtflits weer zou komen om mijn ccd te vernietigen (gebeurde gelukkig niet)

Commentaar

Te gekke foto! Ik had hem al gezien, maar hij blijft te gek! Die komt uitvergroot in de kamer te hangen!
                    Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
                    http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

Ow nee Nop. Ik doe niet mee aan de astrostartafzetservice!
                      Vuja De': the strange feeling you get that nothing has happened before.
                      http://www.everyoneweb.com/demelzaramakers/

Commentaar

Mooie foto man! :thumbup:

Commentaar

Gruwelijk kewl! Alhoewel ik er wel wat anders in ziet dan jij Nop. Ik bedoel, als fotograaf wil je altijd je eigen foto's maken "Kijk die is van mij! die heb ik kunnen maken!". Omdat jij het meegemaakt heb voel jij meer bij deze foto, ik heb al genoeg eclips foto's gezien en toch zal mijn eigen foto's (aankomende totale eclips foto's) meer zeggen voor mij.

Toch blijft deze gruwelijk cool!

Commentaar

Kreun... :drunken: Heb je een doekje?
                            PROOST!! - Op een heldere woensdag!

Commentaar

ik heb nog een lading tijltjes staan hebbie daar wat aan
                              [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

Werken...
                              X