Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

zonsverduistering 2006

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

zonsverduistering 2006

Hier een snelle foto van de verduistering.het viel wat tegen met de wind en sluierbewolking..
    maar hij staat er weer op ..
    D70 op de Tal2 1200mm f8 newton

heb enorm veel foto's gemaakt moet effe kijken hoe te uploaden imageshack.us gaat jaren duren dus zal me eige site effe moeten up to de datum brengen

maar mooie foto nightsky

Commentaar

je Tal nog niet verkocht Ko?
      [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

Re: zonsverduistering 2006

Origineel geplaatst door Nightsky
        het viel wat tegen met de wind en sluierbewolking..
        Zeur niet :P hier in Maastricht, en waarschijnlijk in andere grote delen van Nederland, was het dikbewolkt hoor

Commentaar

Re: zonsverduistering 2006

Origineel geplaatst door Huy
          Origineel geplaatst door Nightsky
          het viel wat tegen met de wind en sluierbewolking..
          Zeur niet :P hier in Maastricht, en waarschijnlijk in andere grote delen van Nederland, was het dikbewolkt hoor
          mhm daarintegen tog weer dat ik maar 15 sec bewoking had bij het begin van de eclips
          helemaal te gek gewoon vandaag heleboel jongere kinden tussen 6 en 12 die wouden kijken

Commentaar

mooi toch erwin, zieltjes winnen heet dat
            [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

jah ik ebn weleens jaloers op anderen en nu houd ik lekker geen rekening met hun nananana !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :tongue: :laughing1: :laughing3: :laughing3: :heiligboontje: :laughing3: :lol: :laughing1: :bounce:

Commentaar

Origineel geplaatst door Martijn
                je Tal nog niet verkocht Ko?
                Nope het aanbod is groot, en hij gaat niet voor een prikkie weg, en je weet iedereen wil voor een dupie op de eerste rij zitten.

Commentaar

tja in dat laatste zit wel wat

heb jij trouwens een zelfgefabriceerd filter net als erwin gebruikt of wel een officieel filter?

Commentaar

ook een zelfbouw filter, glasfilter was me net iets te duur
                    Ik heb in photoshop de kleur aangepast naar wit licht zoals je het ook visueel in de telescoop ziet.

Commentaar

Wat zag je dan door je scoop/camera ofwel wat was de raw-image?

Commentaar

als ik gewoon een oculair/zoeker gebruik, ziet het er ongeveer zo uit zo als op de foto boven,bij de zoeker wel veel kleiner.
                        Op een raw foto zijn ze wat roze zoals op de foto's van Erwin.

Hier een hele andere bewerking. 2 kleurdelen rood/blauw weg gehaald uit de foto en vervangen door groen,die geeft het mooiste beeldje. deze als rood en blauwe layer en dan wat levels en een beetje unschapmask, dan krijg je dit.
                        hier gaat wel mijn voorkeur na uit

Commentaar

Deze is super je hebt talent man :applaus: :applaus:
                          "Een leven kan niet mislukken, want een leven kan ook niet lukken"

Commentaar

Bedankt Arie !

Commentaar

Die ziet er inderdaad goed uit Nightsky !

Is dat met een Ha kijker (of filter) gedaan ? Zo niet dan lijkt het er wel erg op, complimenten.
                              Doe maar gewoon, ik ben al gek genoeg...

Commentaar

Werken...
                              X