Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Maansikkel

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Maansikkel

Net vanuit m'n raam (ja, ik weet dat het niet goed is) tussen de wolken door toch nog een glimp van de dunne maansikkel opgevangen.

toch nog mooi hoor

ben een maan liefhebber
    [I]"Never doubt that a small group of thoughtful committed citizens can change the world' indeed, it's the only thing that ever has"[/I] - Margaret Mead

Commentaar

erg mooi! ik heb m'n elfje ook voor een half uur van de zolder gehaald en k voor het raam gezet, ik KAN het fototoestel maar niet stil krijgen voor het oculair :scratch: dus mijn foto's waren mislukt

heb jij die foto uit de losse hand gemaakt? :lol:
      Let op: geld lenen kost geld

Commentaar

Origineel geplaatst door Bullseye
        erg mooi! ik heb m'n elfje ook voor een half uur van de zolder gehaald en k voor het raam gezet, ik KAN het fototoestel maar niet stil krijgen voor het oculair :scratch: dus mijn foto's waren mislukt

heb jij die foto uit de losse hand gemaakt? :lol:
        Ja, uit de losse hand.

Commentaar

hmm na hoeveel pogingen? of toch vrij snel? :thumbup:

ik denk dat m'n sluiter toch iets t lang open blijft staan, ook al is het een fractie van een seconde (morgen maar is kloten met het menu :tongue: )
          Let op: geld lenen kost geld

Commentaar

Origineel geplaatst door Bullseye
            hmm na hoeveel pogingen? of toch vrij snel? :thumbup:

ik denk dat m'n sluiter toch iets t lang open blijft staan, ook al is het een fractie van een seconde (morgen maar is kloten met het menu :tongue: )
            Stuk of drie pogingen.

Commentaar

Best een mooie foto! Heb je hem bewerkt of heb je een filter gebruikt, vanwege de gele kleur.

Of komt dit misschien door de lage stand van de maan?

Het was inderdaad een prachtig gezicht, toen het echt donker begon te worden was heel goed het asgrauwe schijnsel te zien (licht dat via de aarde weerkaatst op de donkere kant van de maan) Heel sfeervol.
              "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

Nee, heb hem niet bewerkt. Zonder filter is de Maan door m'n telescoop lichtelijk geel te zien, maar zeker op foto's is hij wat donkerder. Helaas, de donkere kant van de Maan was wel goed te zien, maar kreeg het niet op de foto.

Commentaar

Werken...
                X