Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

De Maan met slechte instrumenten

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

De Maan met slechte instrumenten

Hier zijn een paar foto's getrokken met mijn 60mm refractor die 40 euro kosten door een 20mm (waarschijnlijk namaak) oculair getrokken met de losse hand met een Kodak Easyshare CX6220 (2.0 Megapixels) en er was een lichte sluierbewolking aanwezig , ik was wel de flits van de camera vergeten afzetten :S. Klik op de foto's om te vergroten.
    Jupiter. Mannen weten waarom.

Het kan ermee door, met m'n digitale cam kan ik dat ook halen zonder refractor. Maar dan heb ik ook geen 2.0 megapixel rommel . Btw, de Hubble Telescoop heeft ook een 2.0 megapixel camera!

Commentaar

Ik vind ze toch heel aardig hoor, gezien het gebruikte materiaal. Ideetje: misschien kun je wel een collage op deze manier maken met alle maanstanden!
      "Truss me, I'm solid." - Bouwe Dob

Commentaar

goed idee, wel de foto's van gelijk formaat en je zult zien dat de maan slingert/haar hoofd nee schud
        Geniet meer van de kleine dingen in het leven,
        Word macro-fotograaf! Canon 350d +180mm macro/sigma + 90 mm macro/tamron :D

Commentaar

de maan zie je niet elke avond he , (rotwolken )

Commentaar

Hier zijn de nieuwe zelfde instrumenten en omstandigheden aleen de flits nu afgezet maar als ik beweeg tijdens het trekken zie je helemaal geen kraters meer dus het was wel gevoeliger en een andere maanstand. 5 April 2006 genomen rond 21:30.

Commentaar

mooi heb je hem net geschoten tijdens t eerste kwartier :P
              Let op: geld lenen kost geld

Commentaar

Werken...
              X