Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

testfoto van draaikolk nevel

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

testfoto van draaikolk nevel

goedemorge,
    Helaas deed mijn autoguiding heel raar gisteren en heb ik gewoon weg te weinig frames kunnen nemen, maar wilde jullie deze niet onthouden.

Het is toch wel een te gek melkwegstelsel.
    Hierbij een voor proefje. Om een indruk te geven wat je met een C9,25 kan doen. Het weer wordt geloof ik wel goed. Dus wordt vervolgd.

komt tie
    Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Groetjes Arend

Wow da's een mooi object zeg, ik wordt er helemaal draaierig van, ben benieuwd naar het resultaat van de volgende poging.

Commentaar

Origineel geplaatst door Sterrenkijker
      Wow da's een mooi object zeg, ik wordt er helemaal draaierig van, ben benieuwd naar het resultaat van de volgende poging.
      Het wordt weer helder vanavond
      Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Groetjes Arend

Commentaar

Nou Arend als dit een test foto is dan ben ik wel heel benieuwd als je geen test opname heb gemaakt, deze is al heel mooi.

Commentaar

ziet er inderdaad erg mooi uit, als ik zulke resultaten al kreeg was ik dik tevreden
          Telescoop: Celestron C9,25 Advanced GOTO CG-5

Commentaar

Origineel geplaatst door sidney
            Nou Arend als dit een test foto is dan ben ik wel heel benieuwd als je geen test opname heb gemaakt, deze is al heel mooi.
            Ben zelf ook benieuwd

Commentaar

Mooie foto Arend! Ben je nog verder gegaan met je 160 mm Objectieven/testtelescoop?
              Vixen GP-D2 montering | DD-1 autoguider mod | Soligor 400mm 6.3 | Rikenon 135 mm 2.8 | 115 zelfbouw reflector.

Commentaar

Hmmmm, En dat noemt ie een testfoto

Ik zou al blij zijn met zo'n eindresultaat....

8" Skywatcher Newton (Imaging)
                4" Skywatcher Achro (Guiding)
                EQ6 Syntrek
                Canon 350D / 400D (Baader mod.)
                Philips SPC900 (Guiding)
                DSLR Focus; DSLR Shutter
                PHDGuiding; DSS (Staking); PS CS3

Commentaar

Origineel geplaatst door b@rry
                  Mooie foto Arend! Ben je nog verder gegaan met je 160 mm Objectieven/testtelescoop?
                  Nee, De lens was gewoon te zwaar en ook niet van hele goede kwaliteit.

Nu maar sparen voor eeen goede refractor.

Commentaar

WoW, Mejonkie...dat gaat nog heel wat meer beloven!!!

Commentaar

Werken...
                    X