Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging momenteel

Iris nevel

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Iris nevel

Geinspireerd door Nikao heb ik deze ook (voor de eerste keer) eens op de korrel genomen.
    Zoals jullie weten is het altijd wat Vandaag was de maan de boosdoener, seeiing was wel een stuk beter dan gisteren.
    Toch 40 lights bij mekaar gekregen van 5 min ieder, daar wat darks van vorige week bij gebruikt.
    Voeg bestanden toe
    William Optics FLT-98 Carbon - Vixen SXD - Meade DSI 3 Pro - Canon 450D - Celestron Edge HD800 - Sony A7S

Mooi! .. blijft een mooi object
    Skywatcher Newton 200DPS - TS Quadruplet 480/80 - NEQ6 - Lacerta MGEN
    Nikon D7000 - http://dslr-astrophotography.com

Commentaar

Ik vind hem ook goed gelukt. De blauwe kleur staat me erg aan. Ik vind het altijd lastig om van dit object de juiste kleur te bepalen.
      Waarom heb ik nou deze hobby gekozen......

Commentaar

De foto is "schoon ende scherp", toch zou ik hem iets zachter bewerken (hoor wie het zegt, hahaha) zodat de bruine stofwolken iets naar voren komen. In combinatie met het grote beeldveld zal het effect ronduit spectaculair zijn denk ik.

Maarreh...je had alle spullen verkocht en na een korte bezinningsperiode weer opnieuw geinvesteerd?
        "Vette hap" zei de boer, en hij tankte diesel www.etoiles.nl
        Royal-Enfield Bullet - 462 cc Hatz Diesel

Commentaar

Klopt helemaal Erik, 8 maanden geleden alles verkocht, tot het laatste schroefje. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan...
          William Optics FLT-98 Carbon - Vixen SXD - Meade DSI 3 Pro - Canon 450D - Celestron Edge HD800 - Sony A7S

Commentaar

Werken...
          X