Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe poging M 101

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, gaat goed zo, widefields zijn gaaf!
    200mmF5 Carbon, 150mmF12 Intes MK67, 90mmF10, ED80mmF6, Towa 60/700, Coronado 40mmF10 PST, EF 70-200mmF2.8L, 50mmF1.4, 20mmF2.8, Fujinon 10x50, Kamakura 10x50 Atik4000 mono, Eos70d, SXV-Lodestar, Basler ACA1280-60gm, ASH mount, NEQ5, HEQ5pro en L-200 spectrograaf

Comment

Terecht dat je trots bent, en dat je een lekkere trek hebt gekregen....je kan jouw medeforummers niet beter belonen dan door meer resultaten te plaatsen. En -wat van mijn / ons (de modjes) hart moet: plaats in godsnaam niet alleen de ultieme, perfecte plaat. De astrofotografie koningen zijn ofwel griezelig perfectionistisch dan wel een jaar of 18 bezig.

Er moet wat te raden, te puzzelen, te zoeken zijn. Genieten jouw draadje dus!

Mag ik u verzoeken om........meer........??
      "Vette hap" zei de boer, en hij tankte diesel www.etoiles.nl
      Royal-Enfield Bullet - 462 cc Hatz Diesel

Comment

Tja, slecht nieuws: ik ben al meer dan 30 jaar aan het waarnemen. De eerste 22 jaar met een 15 cm telescoop, toen een jaar met een 30 cm telescoop en sindsdien met een 50 cm telescoop. OK, ik ben nieuw wat fotografie betreft maar wel een oude rot en neig ook naar perfectionisme. Maar goed, ik zal zien wat ik voor je/jullie kan doen ;-)
        20" / 50 cm Van Gastel dob - 12" / 30 cm Van Gastel dob - 6" / 15 cm zelfbouw Newton - Canon EOS 700D met Baader filter met een SkyWatcher StarAdventurer

Comment

Jouw onderschrift had jou al verraden, hahaha.
          "Vette hap" zei de boer, en hij tankte diesel www.etoiles.nl
          Royal-Enfield Bullet - 462 cc Hatz Diesel

Comment

Working...
          X