Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23

Discussie: Lunt waanzinnige prijsstijgingen

Aarde Flatsix's schermafbeelding
    Voor de spijtoptanten: http://www.teleskop-express.de/shop/...d---B1200.html

Deze zit volgens mij zelfs nog iets onder de oude prijs. Ik heb hem zelf (twee maanden oud) van iemand overgenomen voor de nog veel leukere introprijs maar die tijden zijn echt over. Denk er eens over, DS is echt een flinke opwaardering. Sla je slag als hij er nog is ... of wacht totdat de prijzen weer zakken. Zolang Lunt qua prijs/kwaliteit-verhouding onder de concurrent blijft kan dat wel een tijd (jaren) gaan duren.

PS als de telescoop op de tweede foto van boven een LS60Tha is heeft TS er toch wel een veel grotere DS dan de 50 mm voorgeschroefd ... of het is een Lunt 35Tha met een DS50 filter ... hoe dan ook, bij mij heeft het DS50-filter dezelfde buitenafmeting als de Lunt60.
    Laatst gewijzigd door Flatsix; 19-04-12 om 22:56
    Full WMN-member.

Sirius
    Ik zie trouwens mijn model, de 60 mm B1200 met Pressure Tuner niet meer. Is die uit productie genomen?
    De Pressure Tuner zit nog wel op de nieuwe 80 mm modellen, en dan gelijk 2 stuks achter elkaar.

Pluto
    Aantal Messier gezien
    22
    Ik was naar Robtics gegaan en tijd terug om een mooie telescoop aan te schaffen. Ik zat naar de Lunt 35mm te kijken en de man daar vertelde mij van de extreme prijsstijging die ging plaatsvinden. Ik heb dus overlegd want kon de telescoop eigenlijk niet betalen. Dus kon ik hem in 2 termijnen afbetalen. Dus had hem nog mooi voor de oude prijs.
    Wel vervelend voor de mensen die aan het sparen zijn voor een Lunt. Die moeten weer even doorsparen.
    Sky Watcher EQ6 en Intes Micro M615

Regels voor berichten