Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: Polarex telescopen.......niemand wil die oude regenpijpen ??

Moderator patrickduis's schermafbeelding

Aantal BOC gezien
    41
    Aantal Messier gezien
    110
    Aantal Herschel gezien
    101
    @Classicscopes: ik heb -WEL- iets met klassieke telescopen, je mag ze dus van mij niet verkopen...maar alleen kopen.
    200mmF5, 90mmF10, EF 70-200mmF2.8L, 50mmF1.4, 20mmF2.8, Fujinon 10x50, Splend/Kamakura 10x50
    Artemis 4021 mono, Eos400d, SC3 SPC900 met ICX-424 mono CCD NEQ6 HEQ5pro

Titan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patrickduis Bekijk bericht
    @Classicscopes: ik heb -WEL- iets met klassieke telescopen, je mag ze dus van mij niet verkopen...maar alleen kopen.
    Eeehhh..........wat maakt het uit bij wie ze staan ? Aangezien jij WEL iets ermee hebt mag jij er gerust eentje van mij kopen ! Het wordt onderhand wel eens tijd want je hebt nog geen klassieker zie ik. Ik zie je binnenkort wel verschijnen.En geen smoesjes hoor..........

classicscopes
    " NIHON SEIKO KENKYUSHO Telescopen : SEIKO SCOPE (JAP) - UNITRON (US) - POLAREX (NL,BEL,AUS) - WELTBLICK (DUI) - MERIDIAN (SWE) - POLARIS (US) "

Kaplaarzen! Roel's schermafbeelding
    Het kan ook zo zijn dat je hoge vraagprijs in het begin (500 Euro voor de 60mm!) de meeste mensen afschrok? Niet iedereen heeft gezien dat je later de prijzen bijna halveerde. Ik kan me namelijk bijna niet voorstellen dat niemand die 60mm EQ wil hebben!
    "Door lijm te gebruiken krijgt het bouwwerk een meer permanent karakter"
    300mm f/4 Dob | 75mm Polarex EQ | 60mm Polarex EQ | 114mm f/4,4 Newton | 90mm f/10 h-alpha

Titan
    @Roel,

Hij stond toch ook een week voor 300 Euro te koop en je kon bieden vanaf 0.01 Euro.Wat denk je,géén enkel serieus bod ontvangen !! Dus voorlopig helaas niet meer te koop......

O ja,bij Grootven in België betaal je voor dezelfde 60mm 650 Euro !!........dus die 300 Euro,waar hebben we het over ?????

classicscopes
    Laatst gewijzigd door classic scopes; 17-01-12 om 14:24
    " NIHON SEIKO KENKYUSHO Telescopen : SEIKO SCOPE (JAP) - UNITRON (US) - POLAREX (NL,BEL,AUS) - WELTBLICK (DUI) - MERIDIAN (SWE) - POLARIS (US) "

Kaplaarzen! Roel's schermafbeelding
    Bij Grootven staat die 60mm volgens mij ook al meer dan een jaar te koop. En zoals ik al zei: niet iedereen heeft gezien dat de prijs later naar 300 zakte.

Maar nu lijkt het net alsof je van mij de Polarex niet naar de USA mag verkopen. En dat is natuurlijk niet zo, dat moet iedereen natuurlijk zelf weten! Bovendien heb ik daar helemaal niks mee te maken. Ik denk wel dat wanneer je het iets meer tijd geeft de kijkers ook hun weg naar liefhebbers in de Benelux wel zullen vinden.
    Laatst gewijzigd door Roel; 17-01-12 om 14:32
    "Door lijm te gebruiken krijgt het bouwwerk een meer permanent karakter"
    300mm f/4 Dob | 75mm Polarex EQ | 60mm Polarex EQ | 114mm f/4,4 Newton | 90mm f/10 h-alpha

Titan
    Dus liefhebbers laat van u horen....mooie telescopen te koop,gebouwd voor de eeuwigheid,optisch uitstekend,een sieraad om te bezitten nu gratis een aardigheidje bij aankoop,mooier kunnen we het niet maken !! ..........

O ja,niet allemaal tegelijk...voorraad is beperkt !!....

classicscopes

Sander - Moderator

Aantal BOC gezien
    47
    Aantal Messier gezien
    94
    Aantal Herschel gezien
    65
    De economie doet wat moeilijk de laatste tijd, dan zullen niet veel mensen de neiging hebben om een Polarex te kopen. Dat is toch meer voor geld dat "over" is.
    In de planning 303 mm f/5.4 reisdobson | Celestron C8 | Meade SN-8 | Sky-Watcher 200 mm f/5 | WO 66 mm f/5.9 SD | LXD55 | Vixen GP | Eden 8*42 | Canon 1100

Regels voor berichten