Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17

Discussie: Polarex telescopen.......niemand wil die oude regenpijpen ??

Titan

Polarex telescopen.......niemand wil die oude regenpijpen ??

Het lijkt erop dat er totaal geen interesse meer is voor Polarex telescopen.Heb er sinds 10 dagen twee te koop staan voor dezelfde prijs als ik ervoor betaald heb maar nog geen serieuze biedingen gehad.Ik denk dat iedereen die er eentje wil hebben al voorzien is.

Er rest mij dus niets anders om ze dan maar naar de VS te verkopen waar in tegenstelling tot de Benelux nog wel vraag is naar deze fraaie telescopen.Het is niet anders helaas......dus ik hoop niet dat ik als handelaar met $$ tekens in de ogen wordt versleten alhoewel ik er meer voor krijg dan in Nederland mogelijk is.Maar daar moet ik maar mee zien te leven .....maar ja het is wel meer werk,goed inpakken,naar het postkantoor en wat slapeloze nachten totdat de Polarex goed is aangekomen.

Dus als iemand ze wil redden voor ze naar de VS gaan dan hoor ik het graag.Eventueel zijn ze ook in onderdelen te koop maar dat is eigenlijk zonde !

classicscopes
    Laatst gewijzigd door tomkooij; 13-01-12 om 14:05
    " NIHON SEIKO KENKYUSHO Telescopen : SEIKO SCOPE (JAP) - UNITRON (US) - POLAREX (NL,BEL,AUS) - WELTBLICK (DUI) - MERIDIAN (SWE) - POLARIS (US) "

Jan, je hebt een prive bericht van mij!

Titan
    In de aanhef staat regenpijen.........dit moet natuurlijk zijn regenpijpen.

classicscopes
    Laatst gewijzigd door tomkooij; 13-01-12 om 14:05 Reden: aangepast!
    " NIHON SEIKO KENKYUSHO Telescopen : SEIKO SCOPE (JAP) - UNITRON (US) - POLAREX (NL,BEL,AUS) - WELTBLICK (DUI) - MERIDIAN (SWE) - POLARIS (US) "

Administrator MoreLinux's schermafbeelding
    Aantal Messier gezien
    9
    @classicscopes, Ik heb niet zoveel met die oude telescopen, dus van mij mag je ze verkopen

Titan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MoreLinux Bekijk bericht
    @classicscopes, Ik heb niet zoveel met die oude telescopen, dus van mij mag je ze verkopen
    Bedankt !! Ik voel me al een stuk beter .......

classicscopes

Tom Rocky's schermafbeelding
    Aantal Messier gezien
    34
    Misschien op MP eens laten bieden zonder beginbedrag? Die biedingen lopen meestal aardig op met een Polarex.
    Yes, they're sharing a drink they call loneliness. But it's better than drinkin' alone.

ach..in de US is er een groter markt voor 'antiek' dan hier

Misschien iets voor 'Tussen kunst en kitsch'? Misschien kunnen zij de historische waarde inzien?
    My eyes are the best optical devices provided. Others:
    XT10 250mm, Genesis 100mm, TS 15x70, Canon EOS 7

Zijn ze verkocht! omdat ik de advertentie's nergens meer zie staan?

Kaplaarzen! Roel's schermafbeelding
    Omdat iets niet binnen tien dagen is verkocht, is er totaal geen interesse meer? Geduld!
    Laatst gewijzigd door Roel; 17-01-12 om 13:59
    "Door lijm te gebruiken krijgt het bouwwerk een meer permanent karakter"
    300mm f/4 Dob | 75mm Polarex EQ | 60mm Polarex EQ | 114mm f/4,4 Newton | 90mm f/10 h-alpha

Regels voor berichten