Vanavond 22:00 op BBC2.
Populair-wetenschappelijke documentaire. Horizon kijkt achter de schermen bij CERN, waarbij op zoek wordt gegaan naar het Higgsdeeltje. Door de Higgsdeeltjes krijgen alle andere deeltjes massa.
Vanavond 22:00 op BBC2.
Populair-wetenschappelijke documentaire. Horizon kijkt achter de schermen bij CERN, waarbij op zoek wordt gegaan naar het Higgsdeeltje. Door de Higgsdeeltjes krijgen alle andere deeltjes massa.
Celestron C8 203mm F10 SCT | Robtics 90mm F5,5 achromaat | Eden XP 8x42
Vixen Super Polaris DX | Skysensor-3 | Philips SPC900NC SC1 + UV/IR Blocking filter
Jammer dat ze BBC2 van de (analoge) kabel hebben gegooid, dat wordt wat later kijken dus. Alvast bedankt voor de tip!
Evil will always triumph because good is dumb
Cool! thx!
12" F5 Meade Lightbridge; 8" F10 Meade SCT op LXD75; 4" F7 Robtics ED op Vixen Polaris;
7x50 Vixen Ascot verrekijker, en te weinig donkere nachten in een bos met een uil.
Dank voor de tip!
Ow leuk. die ga ik kijken.
Orion SkyQuest XX12 | WO Megrez 72 op Vixen GP | PST | TV Nagler 31 Ethos 17/10/6 | M:110 | H400:113 | BOC: 26 | C:30 | HII:14
Interessant. Bedankt voor de tip!
Yes, they're sharing a drink they call loneliness. But it's better than drinkin' alone.
Mooi gemaakt en (voor mij) nog nieuws ook: nooit geweten dat het Higgsveld te maken zou moeten hebben met het verbreken van de symmetrie in de eerste ogenblikken van het heelal na de Big Bang.
En over het boson: de waarde wordt dus . . . . 125GeV. We zullen zien.
Ich bin bald wieder Kollaser (DV)
Leuk! Nu maar hopen dat mijn vrouw niet naar wat anders wil kijken!
Bushnell Spacemaster 60mm F/5, Polarex D60 900mm/parallactisch statief + motor
Orion Starblast 4.5" F/4, Sumerian Optics Canopus 18" F/4.3 (Hyperdob)
Topic en aflevering van gisteren, helaas zelf ook gemist.
Chase your dreams, cause no one else will
Oeps, wat voel ik me opeens dom!
Bushnell Spacemaster 60mm F/5, Polarex D60 900mm/parallactisch statief + motor
Orion Starblast 4.5" F/4, Sumerian Optics Canopus 18" F/4.3 (Hyperdob)