Aan te raden om deze pagina van André Kuipers in de gaten te houden, machtig mooie foto's vanaf het Internation Space Station.
http://www.flickr.com/photos/astro_andre/
Aan te raden om deze pagina van André Kuipers in de gaten te houden, machtig mooie foto's vanaf het Internation Space Station.
http://www.flickr.com/photos/astro_andre/
Chase your dreams, cause no one else will
Thx voor de tip![]()
Meade LX200 GPS 12" met Philips spc900 Webcam, Canon 450D met modificatie
jemig die commentaren... tenenkrommend
Echt een hele hoop mensen die zeggen dat hij zijn lens eens moet schoonmaken, waarom hij nog zo'n ouwerwetse camera heeft en als hij de iso omlaag doet dat hij dan wel langere moet belichten... alsof hij de hele dag staat te fotograferen!
Maan & Planeten: 10inch truss dobson/ H-alfa Zon: 100mm mod. Solarmax40/ Camera: DMK618/ Filters: Baader RGB/UV-IR
Gewoon geweldig om te zien !mensenin Nederland zeuren en klagen TE veel, bah.
Ik geniet van dit soort beelden, de aarde is zo mooi en appart.....
Meade LX200 GPS 12" met Philips spc900 Webcam, Canon 450D met modificatie
Prachtige foto's . ik wou dat ik daar zat .Thanks voor de link.
Meade lx 200 ACF 12 ",Tv Eth 10,13,21,Nagler 31,pan 41,Canon Eos d 550 niet gemod,
Inox zelfbouw zuil.Groetjes uit Zwalm Oost-vlaanderen.
Vooral de foto van Orion aan de (kromme) horizon is prachtig.
Zijn die foto's eigenlijkrrechtenvrij/public domain?
André zweeft in public domain. In de ruimte geldt geldt geen copyright![]()
Maar eenmaal op aarde teruggekeerd kan André wel bezwaar maken als je stoute dingen doet met zijn foto's.
Dus wel even eerst met hem twitteren voor het goede doel (lichtvervuilers vermelden op zijn NL by night foto om politici wakker te schudden).
Denk niet dat hij bezwaar heeft tegen het gebruik van zijn foto om lichtvervuiling onder de aandacht van de grote massa te brengen.
Starparty & LAN Party-ganger | Secretaris Publiekssterrenwacht Schothorst | Robtics 70/420 ED doublet | Vixen Polaris | Meade Lightbridge 12" | 20cm Piet Kuit DHZ dobson