Hallo Allemaal,
Ik ben nou zo'n 4jaar lid van sterrenwacht Halley en de actiefste "jeugd lid".
Nu werd het dus een eens tijd om een lezing te geven, voor de verenging.
Het leukste wat het nou is, wat mijn moeder zei:
Ik was vroeger pas laat met praten, pas toen ik 4jaar was ging pas woordjes zeggen.
En heb altijd moeite met me spelling en praten gehad (nu nog steeds), en school en me ouders hebben me goed geholpen. En nu na 14jaar ga ik een lezing houden, dat vond mijn mam best wel knap. Dat uit een jochie wat eerst niks zei nu een lezing gaat houden.
Het staat gepland op 24feb, en wil het gaan houden over wat ik de afgelopen jaren heb gedaan. Het gaat iets van 50min duren denk ik, of langer.
(Het begint om 20:00)
Ik zal eens gaan vragen aan Halley, of dat sommige van jullie mogen komen. Als jullie dat willen??? Dan weten jullie ook meteen mijn geschiedenis.
Het is een verenigingsavond voor leden normaal, maar ik kan het altijd vragen. Als er ten minsten belangstellende zijn.
Ik wil sowieso hier later mijn Powerpoint op plaatsen!
Maar zijn er belangstellende?
Dan ga ik het vragen, ik zal het wel leuk vinden. We kan dan ook nog regelen dat er daarna een starparty komt. Dus om 21:00 ben ik klaar, en waarnemen maar als het helder is.
Ook hierbij wil ik weten of dat hier belangstellende voor zijn.
Twan,

Met citaat reageren
Wel goed voorbereiden, een keer of wat oefenen, zodat je weet hoe lang het duurt.