Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: SkySafari for Android public beta is uit

Bestie in Menschengestalt Alien's schermafbeelding
    Nadeel voor Android is dat het een Java machine is, terwijl apps op iOS native gecompileerd zijn. Dat scheelt nogal wat in de snelheid, zeker met reken-intensieve applicaties als SkySafari.

Op mijn oude iPhone 3G was het ook niet vooruit te trappen, als ik teveel opties had aanstaan, op de 4S loopt het als een zonnetje. Stevige zakcomputer aanbevolen, dus.

.tsooJ
    Ich bin ein Kollaser.
    http://www.kollaser-sternbeobachter.de/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alien Bekijk bericht
    Nadeel voor Android is dat het een Java machine is,
    Standaard wel maar sinds Android 2.2 (Froyo) kun je ook native apps aanbieden. Skysafari is er zo een. Die gebruikt dezelfde C++ (gecompileerde) sourcecode als de iOS versie. Staat ook op de site van www.southernstars.com . Niet voor niks is de minimum eis Android 2.2.
    Hooguit de menu's zijn in Java herschreven maar de rekenintensieve modules zijn dus gecompileerde natieve code.
    My eyes are the best optical devices provided. Others:
    XT10 250mm, Genesis 100mm, TS 15x70, Canon EOS 7

Bon,
    ik heb net de Nexus gekocht waar kan ik de Beta van SkySafari downloaden?

Eerste indruk, scrollen op een html5 website met animaties is super smooth op mijn oude iPhone 4 en is redelijk op de Galaxy Nexus ... ik hoop dat ik het me niet ga beklagen ...

EDIT: ben aan het downloaden ...
    nu nog de catalog 400mb
    Laatst gewijzigd door manon; 16-12-11 om 13:32

Downloaden van de extra files lukt maar de installatie blijft eeuwig doorgaan ...
    als ik quit en opnieuw opstart kan ik daar voorbij en de app gebruiken, en alles lijkt daar.
    Ik ga evan uit dat het extra foto's ed zijn ... niet?

Regels voor berichten